Lucy
Häftigt, visste knappt att den rasen fanns. Hur är hon i sättet?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Haha, hittade denna. En 9 sekunder lång film om hur eländigt det är hemma hos oss. :(
#9 Hon är väldigt clownig och älskar folk. Människor är det bästa hon vet i hela, hela världen. Hon hälsar på människor före hon hälsar på hundar.
Hon är lättlärd och matglad… Hon hatar när andra hundar inte beter sig, då blir hon fly förbannad. Möter vi en skällande hund på en promenad blir hon arg och frustrerad, möter vi en lugn hund tittar hon knappt åt det hållet. Dock fungerar hon hur fint som helst på dagiset med 50 andra hundar och är aldrig inblandad i bråk där. (?)
Hon är väldigt duktig på att spåra och stark så in i norden om man har dragkamp. :)
Åh, älskar OEB! Dem är så fina och underbara. Har alltid velat ha en sån. Hon är jättefin! 
Vilken jätte fin tjej du har
Kul att få se lite bilder.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
#12,13 Tack så mycket! :D
Gud så fin hon är, mer bilder :D
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Jättefin hon är 

🙂Fina bilder också!
Ps! Hon har inte en sådan där "intryckt" nos som gör att dom får svårt att andas, det var ju jättebra också 😃
Tack, vad ni är gulliga! Ska se om jag kan rota fram några fler bilder #15, men dessvärre är jag så himla lat att kameran inte används så flitigt längre… Har hundra miljoner dåliga iphonebilder däremot.
#16 Läser man annonserna på blocket är det "den friska rasen!". Trots dessa lovord verkar föräldradjuren sällan vara testade och när de är det är resultaten - jag citerar - "bra". Det mycket precisa resultatet hade Lucys föräldrar i alla fall. (Jag köpte henne som ettårig omplacering.) Jag har bara träffat en oeb -min egen, men min hund känns sund. Inga djupa hudveck, andningen känns inte ansträngd och det känns i allmänhet som en sund hund. Hon är dock tyvärr inte röntgad än. Jag hoppas att vettiga personer tar tag i rasen och gör den gott!
Tack för att du la ut fler bilder! hon är så otroligt fin, bilden i #18 var riktigt kul, haha :)
Små stjärnor lyser också i mörkret.