Utställningshelger :)
Från o med nästa vecka är de full rulle på utställningarna för min del
Börjar nästa söndag den 24 feb norsk kennelklubbs internationella i Bö. Hoppas verkligen på ett CACIB där, bara 13 irälndska settrar anmälda så håll tummarna.
Nästa helg är de ingen hundutställning men dags för min och min katts första utställning i nyköping 2 mars. Nära o bra ^^
Helgen efter 9 mars är de ju premiär för SÖKK´s internationella utställning i strängnäs, svenska hem arena. Anmälningstiden var visst förlängd till 19 feb så PM kommer väll i början av mars eller nått.
Efter den helgen är de faktiskt ingenting planerat så då får vi väll vila upp oss inför helgen efter det då vi åker ner till malmö för att vara med på den internationella utställningen på malmö mässan 23 mars.
Sista helgen i mars blir de internationell utställning i kista 29 mars.
Efter den lugnar de ner sig rejält för första helgen i april är de lungt men den 13 april skall en kompis ställa sin schäfervalp på östergötlands kenneklubbs inoffare i mjölby så jag o Norma följer med som sällskap och så är de ju himla kul med inoffarna så varför inte 😉
Sen tror jag nog de dröjer flera veckor innan nästa utställning. Längtar så till alla ska bli riktigt kul.
Någon annan som skall på någon av dessa utställningar?
Jag kommer köra lite mer sparsamt med utställningar detta år och de flesta kommer vara under sommaren och även relativt nära🙂
Min hund fyller 3 i maj o börjar bli riktigt riktigt fin i kroppen o så missar vi alla utställningar på hösten eftersom hon fäller ur då :( Så nu är de dags att försöka plocka caciben och detta blir vår första utstälning utanför sverige och den nere i malmö blir även den som en semester eftersom vi skall bo på hotell o hälsa på syrran som bor där nere. De andra är ju rätt nära eftersom jag bor i oxelösund ( utanför nyköping ).
Sen är de ju så himmla kul att komma ut o få träffa massa folk och hundar 😃