Hundhormoner
När jag väntade barn så strax innan födslen hade jag ett stort behov av att städa fixa för bebisen mm. Då sa barnmorskan att det berodde på hormonerna i kroppen som styr det.
Nu när vi snart ska hämta vår valp så städar jag och fixar för valpen undrar om jag fått hundhormoner i kroppen
hahaha ….ja helt omöjligt är det ju inte, det är väl modersinstinkten som träder in, lycka till med valpen föressten :-))
*ASG* Kanske är det så..hundhormoner
Man kan ju undra vad det är jag har då, det får jag nog fortsätta fundera över 
Lotta, du kanske har en blandning mellan hund-människo och konstiga saker-hormoner?, det kan man säkert få ibland, i alla fall om jag ska återgå till mig själv hahaha,

# 3
jag håller med lena1 "hund-människo och konstiga saker-hormoner"….
nu har jag äntligen fått svaret på varför Lotta är som hoon är!!*hihihi*
Jag är sååå speciell…det finns ingen som mig =) Men nu vet jag vad jag är drabbad av…tack snälla Lena och Tina ;)
Lotta, Det var sååå lite så min vän hahahaha….

ingen fara….du behöver bara gå iväg till farbror doktorn för den stooora sprutan, så är allt klart sedan ,-)
STOOOOORA sprutan….hejdå nu sticker jag, ni bara skrattar åt lilla mig 
Näe Lotta jag skrattar inte åt dig, jag lider nog av samma syndrom själv
annars hade jag nog inte vetat vad du led av hahaha..

Vad blir det för liten valp?
Nicki, det blir en blandning av alltihopa förstås,en del med och en del utan svans hahaha..

Delen utan svans…växer det ett sånt där huvud där?
*funderar*
Näe den blir tom som en platt bak liksom :-))

Är de valparna dyra?
Egentligen spelar det väl ingen roll, för de måste ju vara billiga i drift iallafall :)
ja en del och en del andra äter godis som sjutton, men blir dom som jag så ratar dom allt sådant hahaha….men priset på sådana som mig är ovärderligt (skryyyyytttt) hahahaha…
Visst är väl jag syskon till dig Lena, med andra ord TVÄRDYR 
självklart lotta, vi är ju kull syskon :-))), helt ovärderliga hahaha
Visst är vi ursnygga också….kan inte finnas en sån fin dyr ras som oss ;)

*harklar mig*
alldeles riktigt lotta, jag blev bjuden på middag igår, men blev så paff så jag tackade näe hahaha…
har du kråkor i halsen Nicki? :-))
Hon har hela skogen i halsen ;)
Men Lena då…du skulle väl tackat ja, en liten dejt hade väl inte varit fel efter allt ditt elände 
Haha jamen Lotta blir man så paff som jag blev, så är det lätt att vara efterklok :-)))), men det gör inget jag är lika glad för det :-)).
#15 vaddå skryt??
Sanning, sanning!!!
Jmen Kerstin jag blev tvybgen att skriva så,annars hade kanske Nicki kvävts av alla kråkor i halsen :-)))))))))))))), klart att det är sanning :-)))))))))
Det är tur att du är så positiv….men nästa gång min dam så är det du som tackar ja *viskar* man vill ju höra alla smaskiga detaljer 
Haha ja jag lovar berätta om det blir någon flera gång :-)))))))
Åhhh vad jag längtar tills dess, du förtjänar verkligen att träffa den RÄTTA =))
Haha tack för det Lotta, men just nu känns det som om jag vill vara bara JAG
, men lite uppskattning mår man ju aldrig illa av ;-).
men lena inte ska man tacka nej till en matbit =)
näe malin det gör jag inte heller, men jag lagar den själv hahaha…
meh d e sånt du ska slippa. nästa gång nån bjuder ut dig så tacka ja, d måste inte bli nått men skapa nya kontakter o gå ut o ha trevligt skadar aldrig =D
Det kommer det med så småningom, jag har aldrig bråttom ;-)
neh lena, du är ju bara ynka 25år så de är ingen bråska?:P hihi..
men faktist kan man tacka ja till en matbit iaf. Som sagt, de är inte tvunget att bli nått för de.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Näe lis, jag är inte 25 längre, och har man varit gift i 16 år så blir man rätt paff när frågan kommer från någon det kan jag lova dig
, fast med det sade jag inte att jag känner mig gammal, jag är en yngre tantis haha

#35# Och vi har varit gifta i 29 år redan. Men jag är inte gammal ändå. *ler*
Aldrig jag skulle tacka nej till en bit mat….kan ju vara bra om nån annan en jag måste fylla mina volanger ;)
*viskar* Lisette jag glömde tacka dig för den fina komplimangen om min ålder i en annan tråd. Så tack puman =)