Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 631 ggr
TinaH
0

SUCK!

Ska bara tala om att jag tänker lämna denna sajt!

Varför?

inte för att jag är på dåligt humör, eller attt jag är knäpp, eller senil.
Utan enbart, för att om skriver något, så blir det sönder tjaffsat….och det är det jag är trött på!

Visst är det kul och skoja, vist är det kul och driva med folk.
Men det kan gå till överdrift med…..
Detta är en sajt med toppen folk på, synd bara att det blir så sönder tjaffsade trådar med en gång….

/Tina

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

zeretki
0

Tråkigt, Tina. Men jag förstår hur du menar.

Prizma_o_Kristall
0

Det konstiga tkr jag att DU är väl en av dem som är med och tjaffsar sönder trådarna?!

///Från en annan som gått ur sajten

Inlägget redigerat till mer trevligt språk av mig som Medarbetare.
ÅsaF

TinaH
0

Zeretki

tack för ditt stöd!

Mvh TinaH

TinaH
0

Detta inlägg är redigerat av mig som Medarbetare.

Mvh ÅsaF medarbetare

Mvh TinaH

Karmatarerskanise
0

Prizma_o_Kristall
Ordspråket passa fortfarande inte in ;)

Prizma_o_Kristall
0

Detta meddelande är redigerat av mig som Medarbetare här inne.

Mvh ÅsaF

gejsa
0

Värst vad ni håller på nu. Tyckte någon sa för några dagar sedan att vi aldrig tjafsar ¨på hundfokus.

zeretki
0

#4 o #6 NU är ni båda rätt så respektlösa mot varandra. Även om ni har olika åsikter så får ni faktiskt uppföra er litegrann. Har ni personliga konflikter kanske ni kan ta det privat?? :)

Åsa, kanske du kan säga till folk att åtminstone använda ett vårdat språk och inte blir alltför barnsliga? ;)

Karmatarerskanise
0

#6 Precis det jag skrev!

Malin-A
0

men tina skärp dig, så fort d inte går som du vill så säger du att du ska lämna iFokus? så var det för ett par veckor sen me, då skulle du aldrig sätta din fot här igen, och jag måste hålla med, vadå för mycke trams? du har ju vart den som det senaste tramasat en hel del… sluta nu….

SaraC
0

Nu får ni ge er med detta tjafs.. Om man är av en annan åsikt än en annan person kan man uttrycka det vänligt. Upplever man att en annan medlem sagt något sårande eller liknande, ta upp det med Sajtvärd eller Medarbetare. Vill man lämna sajten, gör det då! Sitt inte här och fortsätt tjafsa. Tråkigt att ni vill lämna HiF dock.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

kerstinjoh
0

Lugn mina vänner!

Hif är en jättebra sajt. Vi får stöd och vi ger stöd, inte bara i hundfrågor. Var därför rädda om denna fina sajt och försök att ha lite överseende med att det spårar ur ibland.

Det är ju VI som gör hif till vad den är.

Hif är en liten värld i den stora världen och vi kommer aldrig att kunna tycka lika. Men vi får ändå lära oss att respektera varandra och framförallt att tänka till lite ibland. Lyssna.

Hif behöver er alla här inne för att kunna fortsätta att vara en bra sajt. Och förbättras!

Så: stanna kvar!

zeretki
0

#10 Malin, jag tror inte det hjälper att vara så aggressiv. Vi har nog alla tramsat för mycket och kan försöka att skärpa oss. Det leder ingen vart att peka ut en person som syndabock.

Karmatarerskanise
0

Men kan alla bara vara överens om att det får dras ner på flamset och tramset i alla trådar. Vi behöver inte peka ut ngn alls. För det var väldigt många som tramsade. Och alla inser väl hur jobbigt det blir :)

Liss
0

ja men ändå? Tina har ju vart med och hållt på i varenda tråd också.. de är ju inte precis bara lotta, kerstin, åsa osv.. utan Tina har vart med hela tiden och skojat. Tycker de är lågt att lägga över saker på andra.

Och då får du bli hur arg du vill på mig, men de vet du ju är sant.. ellerhur?

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Malin-A
0

jag e inte aggressiv, blir bara trött o tillslut rinner det väl över även för mig… =/

Karmatarerskanise
0

Ja, och om hon vart med? I andra trådarna har ingen bett folk att inte tramsa. Nu gjorde Tina det. VArför måste folk då göra det?

Tina har inte sagt att hon inte själv tramsat innan, inte vad jag kan se.

zeretki
0

Jag vill säga till er alla: om ni är trötta och griniga, ta en paus och kom igen imorrn när allting lugnat ner sig.

Det löser ingenting att häva ur sig en massa arga ord!

Karmatarerskanise
0

Jag är bara lite smått irriterad på att folk inte kan sluta ibland.
Nu ska pojkvännen spela dator.. Så nu missar jag nog en massa intressant :P Någon får uppdatera mig sen ;)

Liss
0

Jo, jag har bett en gång om att folk inte ska tramsa.. och de här har vart uppe förut. Ärligt talat förstår jag inte mycket av vad du menar hera?:P

jag tror inte folk är extra griniga.. bara att man blir rätt sur när folk häver ur sig saker som är otroligt barnsliga och orättvisa. Jag tror verkligen inte prizma förtjäna de där!

TinaH
0

# 20

så då tycker du att prizma har ett bra ordval och kan uppföra sig?

Mvh TinaH

Karmatarerskanise
0

¤20 Vad är det du inte förstår?

Tina ville ha en tråd där skåningar kunde kontakta varandra, hon bad folk att inte tramsa. Folk gör det ändå. Inget svårt där inte

Liss
0

neeh, jag försvarar INGEN tina! jag tycker ni var precis lika otrevliga.. Men ingen förtjänar sånna ord mot sig! De tycker jag bara är barnsligt och utan kontroll. Bara för att den ena häver ur sig skit behöver man väl inte svara i samma skit? de gör ju saken bara skitigare? (fint formulerat va?:))

Iaf så har du vart med i det här tjaffset.. och vad jag har sett har du tyckt de vart jätte skoj själv. Så jag förstår verkligen inte varför du helt plötsligt häver ur dig att de skulle vara för mycket, när du själv stått för de?

Karmatarerskanise
0

Hon fick väl kanske nog, det klan man faktiskt få, även om man e med på det själv vettu :)

Alltså jag förstår inte hur detta kan vara ngt att disskutera.. att ngn inte vill ha mer trams haha…tusan nu måste jag lämna datorn.. vill inteeee

SaraC
0

Håller med Lisette! Om man tycker att någon beter sig omoget, ska man väl inte bemöta det med samma mynt?! Föregå då med gott exempel. Helst om den andra personen är betydligt yngre..

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

TinaH
0

suck!

Mvh TinaH

kerstinjoh
0

Gå till full bildstorlek

[helenal]
0

suck… jobbigt när man ska tjafsa såhär:(

Liss
0

Jamen jag var inte ens inne på skåningartråden? och jag har inte heller skrivit där? Eftersom de inte rörde mig strunta jag i den tråden. Så jag har ingen anning om vad som står där. Jag kan inte heller hållas för vad de står där eftersom man inte är välkommen?

Ja, jag får med nog? men jag kan bemöta folk med vett och etikett och inte skrika ut våldsord? De tycker jag är att man sänker sig själv.

Men jag vet fortfarande av erfarenhet här inne att tina med står för mycket gaggande! så då förstod inte jag helt enkelt varför de var så farligt nu? Var de för att de var hennes/din egen tråd?

zeretki
0

Om någon skriver specifikt i den tråd dom skapar att man vill ha den "otramsad" så är det inte samma sak som att tramsa i andra trådar som är tramsiga.

kerstinjoh
0

SLUTA!!!

Liss
0

som jag sa har jag inte ens vart inne i den tråden och skrivit? Och jag skiter i den också? Men vad jag ser som så många andra påpekar hela tiden (hon skrev inte de, nanana) Hon har inte skrivit om någon speciel tråd.. utan de står söndertjaffsade trådAR? Vilken hon med står för.. de är ALLT!

kan inte folk bara lägga ner med de här otroligt onödiga skiten rent ut sagt?

[helenal]
0

men thina om du inte vill vara kvar här… så avsluta då… varför dra upp de…

TinaH
0

# 33

vill du slippa mig??
Låter så!!

Mvh TinaH

kerstinjoh
0

BRYT!!!

Malin-A
0

ingen vill slippa dig tina men vill du inte vara kvar här så har man all rätt att inte vara här mer…

Faxlin
0

Nu låser jag denna tråd. Anledningen är att jag inte anser at denna tråd ger något för hifs medlemmars trevnad. HIF är en sajt där vi är trevliga mot varandra.
Och vi ska inte skriva otrevligheter här inne och vara ptrevliga mot varandra.
Därav anledningen till att denna tråd låses.

Mvh ÅsaF Medarbetare på hundar.ifokus

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Liss
0

jfigiu

kerstinjoh
0

Tack Åsa!!!!

gejsa
0