Hundar iFokus

Hundar

Etikettpresentationer
Läst 1044 ggr
AktivaSiri
2

Blivande jakthunden

Hej, heter Tobias och är allmänt hundintresserad.

Har just nu en jämthundsvalp som jag till hösten ska jaga älg med. Så hunder och jakt är mina stora intressen.

Har tidigare haft en schäfer som jag tränade lydnad med, dessvärre fick jag avliva honom pga sjukdom, många år för tidigt :/

Nämner även här att jag är återförsäljare av hundfoder, detta nämner jag för att jag troligen kommer ge mig in i diskussioner om hundfoder om sådana trådar dyker upp, men jag kommer INTE nämna vilket foder jag säljer.

Medarbetare på jakthundar.
Driver AktivaHunden.se

jgs09001
0

Kul med fler jägare här inne.

Har själv två jakthundar här hemma. En blandras mellan gråhund/wachtel som används främst till gris, älg och grävlingsjakt. Dessutom har vi en borderterrier som än så länge bara används kortdrivande hund på klövvilt.

AktivaSiri
0

Ja, kul med fler jägare!

Driver AktivaHunden.se

joheck
0

Kul att du hittat hit! Bjud gärna på bilder av hunden :)

Välkommen säger jag också! Är det nått du undrar över så är det bara att fråga, hoppas du ska trivas.

thilda-
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej och välkommen! såg att du bor i matfors! inte så långt ifrån mig med andra ord! :) Bor i Övik jag :)

felzena
0

Välkommen! Är ägare av två jakthundar. En jämthundsblandning och en gråhund. 

Värd på jakthundar Medarbetare på hundar
~Ju mer man ser av människorna, desto mer uppskattar man sin hund~

[Doglovers]
0

Välkommen. Lite jaktsnack saknas här kan jag lova

Har en jakthundsuppfödning

AktivaSiri
0

Vad är det för ras/raser du föder upp?

Driver AktivaHunden.se

thilda-
0

#7 vem är det du frågar? :)

[Tess86]
0

Härligt med en jämthundsvalp! Jag tittade på valpfilmer av vår tjej idag och saknade tiden samtidigt som jag är glad för att hon nu är stor. Vår jämte har hunnit bli två år nu och börjar verkligen visa sitt rätta jag under vildsvinsjakt. Hon är helt fantastisk och alla som ser henne jaga blir otroligt imponerade, inklusive oss själva. Vi börjar redan bli inbjudna till olika jaktlag både för jakt och eftersök med lös hund trots att vår tjej än så länge är relativt oerfaren.

AktivaSiri
0

Frågade #6 DogLovers :)

#9 Tess86, låter ju riktigt kul! Hoppas själv att det ska gå lika bra :)

Driver AktivaHunden.se

[Doglovers]
0

#7 Tax, stövare och spets.

[RMSLiners]
0

Välkommen! Jag håller inte på med jakthundar längre men vill ändå hälsa dig välkommen hit. :)