Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 2558 ggr
Noa-Nisse
3

Klenods bildtråd

Ja nu härmar jag också er andra och startar en bildtråd till min lilla vovve Klenod Skrattande

Medarbetare på Hundar.ifokus

Noa-Nisse
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har vi bara slappat, jag har legat och solat på gräsmattan och Klenod låg brevid och solade hon med (; så jag passade på att ta lite bilder!

"Solen är så staaaark, var är mina solbrillor?"

Noa-Nisse
4

Hello =)

Noa-Nisse
0

Myyyys!

Noa-Nisse
4

Haha på denna bilden ser hon så rolig ut (;

Noa-Nisse
4

"Gäääsp, livet är fint…"

joheck
2

Åhh vad roligt med en Klenod-tråd! Hon är så otroligt vacker!

joheck
1

Putt! Finns det kanske några fler bilder på Klenod att dregla överOskyldig. Eller kanske en av dina härliga filmer på bjässen.Skrattande

Luckysoul
1

Klenod är så vacker! Fast lite för stor för mig (iallafall när hon kommer springande mot mig i rastgården så att jag nästan trillade omkull) :p

[Forest]
1

Hon ser verkligen ut att vara en otrolig härlig grandis Kyss vacker det är hon stor som en ponny Flört Kul att du gör en egen liten bildtråd som bara är Klenods egna mycket bra kort tar du alltid på henne med Skrattande

Noa-Nisse
0

#7 Tack så snäll du är :D klart det kommer fler bilder! Tänkte ta några imorgon!!

#8 hehe, ja hon tycker om att springa nära en för att sedan vika av precis innan!! Förstår inte varför :P

#9, Ja hon är verkligen jättehärlig! Min allra bästa vän :) Tack, hon är inte alls svår att ta foto på, för hon verkligen älskar att bli fotad känns det som (; hon poserar riktigt hehe!!

Luckysoul
0

#10 Haha jag märkte det. Trädet bredvid mig var min bästa vän vid det tillfället :p

Noa-Nisse
2

#11, haha det minns jag inte :P Vem är du förresten! Jag har sjukt dåligt minne så jag minns inte!

joheck
1

#10 Skrattande Du slipper i alla fall problemet med att hon skulle va "för liten" för att få bra på bild. Det är ett rent helvete att fota Sansa, hon är väl lika stor som Klenods hörntand ungefärOskyldig.

joheck
6

#12 Haha nämen "Vem är du förresten!", nu får du skämmas lite alltFlört.

Luckysoul
0

#12 Jag heter Carina och har bara varit med på en träff då du också har varit där meed Klenod. Södra esplanaden för lek. Jag var där tidigare med en kompis och gick en liten stund efter att ni hade dykt upp.

Jag hade med mig Lucas som är en blandning mellan Coonhound och Jämthund

Noa-Nisse
0

#13, Haha ja vissa hundar är svåra att fånga på bild :P Lilla Sansa är verkligen liiiten och go, men som Klenods hörntand HAHAHAH ;P den var rolig den!!

#14, haha ja men det är måånga från iFokus som har sets iden rasthagen, jag kan inte hålla koll på alla (; hahaha och jag har väldigt dåligt närminne, nästan så jag blir rädd för mig själv ibland ^^

Luckysoul
0

#16 Haha ja det är inte så lätt. Jag är ganska bra på att komma ihåg människor som har minnesvärda hundar :p  Vi har ju bara träffats kort en gång så det är inte så konstigt att du inte kommer ihåg mig =)

joheck
4

#16 Så långt ifrån sanningen är det inte vill jag lovaFlört.

Måste medge att jag kan ha svårt att komma ihåg människor också, men hundarna är lättare! Vet vad alla grannhundar heter men har inte en aning om vad deras mattar/hussar heterOskyldig.

Noa-Nisse
0

#15 jaa men nu minns jag! Jag som trodde att din hund var en buhund eller en blandnig av det iallafall =) Ja det var ganska kort träff :P

Noa-Nisse
0

#18 haha fast just tänderna ^^ Klenod har otroligt små framtänder!! De är mycket mindre än Timmies framtänder och han är dvärgpudel :P ser så roligt ut! alltså inte hörntänderna utan de sex framtänderna mellan hörntänderna!

Ska se om jag kan ta en bild :P

Denna kommentar har tagits bort.
joheck
2

#20 Haha ja det måste du absolut göra! Trodde att allt på en grandis va XLFörvånad.

Noa-Nisse
3

Joheck, här ser du den mini-mini-minimala framtänderna ^^ de är så söta!

joheck
1

#23 Haha, vad ska dom vara bra för!

Noa-Nisse
3

#24, haha nä ellerhur ;D kunde nästan varit utan dem :P

Klenod och leonbergern Alissa delade på en glass för några dagar sedan! Så gott…

Noa-Nisse
1

Här ligger Klenod i min säng och mornar sig! (favoritsysslan) Cool

joheck
0

Vilka skönheter!Kyss

Det är synd att vi bor på varsin sida av landet, vi hade nog kunnat få en hel drös med komiska bilder på Klenod och Sansa tillsammans! Fast Sansa är nog glad över att slippa då hon är lite rädd för stora hundar…

Luckysoul
0

# Ja exakt, Precis så var det =) Ja vi kan ju säkert prata vidare på nån annan träff också så kanske du kommer ihåg mig ännu mer =)

Noa-Nisse
12

Idag och igår passade jag Timmie :)

Så tog några bilder! här kommer två i en så att säga (;

"Är man stor måste man vara snäll" :P

Satum
0

#8 Precis så gör min kompis grandis också, springer full fart framåt och tänker bromsa in precis innan han kommer fram men hinner typ aldrig göra det i tid så det blir frontalkrock med den han springer emot haha.

TS Klenod är verkligen fiiiin!

[Forest]
0

29 <3 så söta de är Kyss

wirah
0

Åååhh, en grand danois!! Älskar dem, kommer absolut skaffa mig en när jag blir äldre (är 14 nu)! Jättefin hon är, Klenod:)

Loveradio
0

Hon är så charmig Klenod :)

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Noa-Nisse
1

lite nya bilder på Nodis =)

Noa-Nisse
6

"du vill alltså att jag ska hoppa i där…"

Noa-Nisse
4

min lilla stora pärla Cool

Noa-Nisse
3

sötenosen =)

Jenna_Nord
0

Så vacker är honKyss

Ser nästan ut som en väldigt söt kalv på #35 ;) Kanske skulle ta och göra reklam för bregott! Hihi

Mvh Jenna

Noa-Nisse
0

#38 Haha ;P ja faktiskt nu när man kollar efter!! ;D

LinaK
1

Vackra fina Klenod Kyss

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

joheck
0

Hon är såååå vacker! Hur går det med henne och att bada?

Noa-Nisse
0

Tack alla!

#41, hon har blivit mycket bättre =) hon går självmant i vattnet upp till hälften av hennes ben ungefär. Vill jag att hon ska simma måste dock jag själv också hoppa i annars vågar hon inte. Så det får bli i havet och inte i små sjöar då jag har fobi för att bada i små sjöar :P haha

joheck
1

#42 Ja det lät ju logiskt att vara rädd för att bada i sjöar med mördar mörtar men att inte ha några problem med havet och dom mysiga hajarna…Oskyldig

Nämen, kul att det går framåt! Vet hur det känns då Pin har vart lite feg av sig i vattnet, men nu är han super duktig. Jag behöver inte själv kliva i utan det räcker med att slänga ner en pinne^^.

[Forest]
0

Härligt med bilder på lilltjejen Glad Flört

Noa-Nisse
3

Uppdaterar tråden med bilder från ett snöigare landskap =)

Så härligt att bo i stan men ändå tar det ca 10 min att gå så kommer man till detta underbara ställe!

Noa-Nisse
2

Noa-Nisse
2

Noa-Nisse
3

Efter kylan så får man mysa med sin bästa myskompis

Noa-Nisse
3

Sen får man ha lite soffmys med sin leonbergerkompis också =) Ingen plats kvar till oss tvåbenta

[Forest]
1

Åh vad stor kissen har hinnit bli så vacker liten pälsboll :) Synds att hon o katten verkligen trivs ihop sött litet gullpar  

bild 49 är detta inte första kortet man ser henne med invikta ben ?
Tillomed att Matte kan få lite sjärtplats där i mitten