Klenods bildtråd
Ja nu härmar jag också er andra och startar en bildtråd till min lilla vovve Klenod 
Medarbetare på Hundar.ifokus
Klenod är så vacker! Fast lite för stor för mig (iallafall när hon kommer springande mot mig i rastgården så att jag nästan trillade omkull) :p
Hon ser verkligen ut att vara en otrolig härlig grandis
vacker det är hon stor som en ponny
Kul att du gör en egen liten bildtråd som bara är Klenods egna mycket bra kort tar du alltid på henne med 
#7 Tack så snäll du är :D klart det kommer fler bilder! Tänkte ta några imorgon!!
#8 hehe, ja hon tycker om att springa nära en för att sedan vika av precis innan!! Förstår inte varför :P
#9, Ja hon är verkligen jättehärlig! Min allra bästa vän :) Tack, hon är inte alls svår att ta foto på, för hon verkligen älskar att bli fotad känns det som (; hon poserar riktigt hehe!!
#10 Haha jag märkte det. Trädet bredvid mig var min bästa vän vid det tillfället :p
#11, haha det minns jag inte :P Vem är du förresten! Jag har sjukt dåligt minne så jag minns inte!
#13, Haha ja vissa hundar är svåra att fånga på bild :P Lilla Sansa är verkligen liiiten och go, men som Klenods hörntand HAHAHAH ;P den var rolig den!!
#14, haha ja men det är måånga från iFokus som har sets iden rasthagen, jag kan inte hålla koll på alla (; hahaha och jag har väldigt dåligt närminne, nästan så jag blir rädd för mig själv ibland ^^
#16 Haha ja det är inte så lätt. Jag är ganska bra på att komma ihåg människor som har minnesvärda hundar :p Vi har ju bara träffats kort en gång så det är inte så konstigt att du inte kommer ihåg mig =)
#15 jaa men nu minns jag! Jag som trodde att din hund var en buhund eller en blandnig av det iallafall =) Ja det var ganska kort träff :P
#18 haha fast just tänderna ^^ Klenod har otroligt små framtänder!! De är mycket mindre än Timmies framtänder och han är dvärgpudel :P ser så roligt ut! alltså inte hörntänderna utan de sex framtänderna mellan hörntänderna!
Ska se om jag kan ta en bild :P
# Ja exakt, Precis så var det =) Ja vi kan ju säkert prata vidare på nån annan träff också så kanske du kommer ihåg mig ännu mer =)
#8 Precis så gör min kompis grandis också, springer full fart framåt och tänker bromsa in precis innan han kommer fram men hinner typ aldrig göra det i tid så det blir frontalkrock med den han springer emot haha.
TS Klenod är verkligen fiiiin!
29 <3 så söta de är 
Åååhh, en grand danois!! Älskar dem, kommer absolut skaffa mig en när jag blir äldre (är 14 nu)! Jättefin hon är, Klenod:)
Hon är så charmig Klenod :)
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Så vacker är hon
Ser nästan ut som en väldigt söt kalv på #35 ;) Kanske skulle ta och göra reklam för bregott! Hihi
Mvh Jenna
#38 Haha ;P ja faktiskt nu när man kollar efter!! ;D
Vackra fina Klenod 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Tack alla!
#41, hon har blivit mycket bättre =) hon går självmant i vattnet upp till hälften av hennes ben ungefär. Vill jag att hon ska simma måste dock jag själv också hoppa i annars vågar hon inte. Så det får bli i havet och inte i små sjöar då jag har fobi för att bada i små sjöar :P haha
#42 Ja det lät ju logiskt att vara rädd för att bada i sjöar med mördar mörtar men att inte ha några problem med havet och dom mysiga hajarna…
Nämen, kul att det går framåt! Vet hur det känns då Pin har vart lite feg av sig i vattnet, men nu är han super duktig. Jag behöver inte själv kliva i utan det räcker med att slänga ner en pinne^^.
Härligt med bilder på lilltjejen

Åh vad stor kissen har hinnit bli så vacker liten pälsboll :) Synds att hon o katten verkligen trivs ihop sött litet gullpar
bild 49 är detta inte första kortet man ser henne med invikta ben ?
Tillomed att Matte kan få lite sjärtplats där i mitten
.