Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 825 ggr
Sammie
0

Har abstinens!!!

Tjenare allihopa! Är ni här? Jag har abstinens. Datorn fungerade helt okey, ända tills igår eftermiddag, har läst nyheter och msn:at med mina vänner o sådär. Men sen bara la den av!!! Och jag har gått här som en osalig ande, ända sedan igår eftermiddag. Ända tills nu. Det visade sig att leverantören hade gjort något. Uppdaterat? Fan vet! Men det gav mig abstinens iallafall o nu är jag pratsugen o alla mina vänner sover ju! Är det någon här då?Räcka ut tungan

kerstinjoh
0

jag är här, sett färdigt på Beck.

men visst är det panik när datorn inte fungerar.Skrattande

Malin-A
0

hej vintisen.. hur har d vart på semestern?

kerstinjoh
0

Malin måste du göra det så besvärligt för mig?

Är sammy vintisen????

Sammie
0

Hehe, en av mina nattuggle kompisar loggade in på msn, så jag har suttit där och snackat skit.

Ehhh, trodde du visste det, kertinjoh, att jag är Vintisen, bytte bara nick.

Malin: Jag är mitt uppe i semestern, det är bara såååå skönt, trots att det är omväxlande regn, mulen och storm, som idag vi har ändå lyckats vara ute på långprommisar varje dag, mellan skurarna. Idag har det varit uppehåll och vi tog en extra lång prommis på vägar vi inte gått innan. De är nya för hundarna som finns här nu, åtminstone. Gick dom förr när de andra levde och var unga och orkade gå så långa sträckor.

Tänkte hälsa på kossor också, men såg att det var dags att gå hem. Min gamling började bli trött.

kerstinjoh
0

men….varför måste ni krångla till det så för mig! Varför dög inte vintisen????

Lotta
0

HEJ Sammie…vad kul att du tittar till oss lite på din semester =)

Jag hoppas du har lite bättre väder hos dig…här öser det ner och blåser så man får jaga peruken varenda gång man går ut. Skorpan funkar nu mer som väderballong och kissar i trästopparna =D

Sammie
0

kerstinjoh: Jag avreggade mig under en jobbig period, sen kom jag tillbaka med mitt nuvarande nick. Men det går lika bra med Vintisen, Sammie kan vara ett "alias".

Lotta: Det har blåst riktigt ordentligt här också. Jag höll på att fara till väders, men mina hundar stod kvar, Storingen åtminstone, han väger ju mer än vad jag gör. hehe. Den lilla höll på att blåsa omkull i byarna.

Malin-A
0

okej.. men låter härligt ändå, trots vädret.. =)

Lotta
0

Jonny går på semester till helgen…och jag kan ju lova blir det sånt här väder hela tiden så vet jag en som kommer vara skit-sur hela tiden. Och jag flyttar till dig Vintisen…står inte ut med gnälliga gubbar, finns det nå värre? Oskyldig

gejsa
0

Synd om alla som jobbar tex på fabrik 7-16 och har semester nu. Det är ju så kort tid som semestern varar. Och så ska det regna hela tiden. Suck!

kerstinjoh
0

Sura gubbar, blä.

Min suris åker till torpet ikväll, med gnällisen Alfons.

Hih, så har bilen gått sönder också….gissa om han hoppar glädjeskutt?

Tänk om jag skulle gå ner till garaget o säga med min ljuvaste stämma och förföriska leende…….."hur gååår det"???

TinaH
0

Kerstin

sånt kallas väll inte IRONI?? =))
För det andra så "slipper" du 2 gnällisar, och det skulle ju du vara tavksam för ..hiih

har du tänkt på den ,-)

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

kerstinjoh
0

OM Tina…jag blir själv i 3 dagar.

Gott o slippa Alfons nu när han är så supergnällig.

Malin-A
0

vart e Alfon då?

Lotta
0

Hahaha inte lätt med en K-t hund…tycker du är jätte smart som skickar iväg både gubbe och gnällig hund Räcka ut tungan

Och om jag var dig skulle jag genast gå ner i garaget och fråga "hur gåååår det" jag skulle absolut inte kunnat låta bli… och du! Har du en riktig tur så vill han inte se dig på vykort ens, så då sätter han en j-la fart med bilen eller så ringer han verkstaden Oskyldig

Sammie
0

Lotta: Du e´så välkommen så. Här hänger jag gnälliga gubbar i s….en tills dom har lugnat ner sig.:-p

kerstinjoh: Såå, du får också en frikväll. Så skönt! Tänk, det har jag haft i hm, låt se, måste vara sju år nu. Det är helt underbart, skulle inte byta det mot någon gnällis.

gejsa: Visst är det trist när semestern regnar bort, men är det bara uppehåll så är jag nöjd, och runt 19-20 behagliga grader. Idag har det varit kanonväder här, enligt mig och mina hundar, det blåser visserligen rätt bra, men det har inte regnat och det är en behaglig temperatur.

Vi har förresten just kommit in från en en och enhalvtimme lång prommis. Jätteskönt.