mm.. och inte är de fint ute heller.. inte här iaf. men nu ska jag gå och själdö i sängen tror jag..
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
här e faktiskt sol idag men d blåser kallt.. =/
jag sitter då här och väntar på att det ska bli dags för förfest igen.. kan inte påstå att jag är särskilt sugen men är det festival så är det.. tråkväder men åtminstone inte regn så tummen upp för det.
Urk jag är ju bakis 
Jag är också här nu, men ska sticka iväg snart. Ska på knytkalas-middag! =)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Nä vad mysigt! :) Själv får man väl gnaga på en korvring eller nåt.. hm iofs inte så långt att gå till grillen..
Ja, de ska bli trevligt =) Sen ska jag också på festival för tredje dan i rad.. Är också lite trött, börjar bli lite gammal tror jag ;) Vad är det för festival du ska på?
Kirunafestivalen :) Du då? Det är bara andra dagen för mig.. orkade inte i torsdags. ^^ Men jag känner att det räcker med 2 dagar.
Peace & Love. Var band jag ville se i torsdags med så det var nödvändigt med tre dar ;) Men det var ganska lugnt då iaf =)
Okej :) Jag ville egentligen bara se ett enda band på hela festivalen men lyckades såklart missa dom haha.. idag är det Idol Markus, Lordi och Lisa Miskovsky bl.a.. men jag brukar ändå oftast hamna i öltältet.. ;)
Jag ska/har sett; Backyard Babies, Damien Rice, Dia Psamla, Melody Club, Svenska Akademin, The Sounds, Alice Cooper, Jerry Williams, Kalle Bah, Marit Bergman, Promoe, Sahara Hotnights, Nationalteatern, Snook, The Ark, Timbuktu och Lars Winnerbäck! =)
Melody club är här ikväll, the ark såg jag lite av igår. Promoe var här i torsdags men dom såg jag inte.. :(
Dia Psalma har jag alltid velat se! Var dom bra? Och Jerry Williams är ju grym på sitt sätt! Haha. :) Nej nu börjar det bli dags att fixa käk och sen bär det av igen.
Ha det så kul!!

Ja, ni verkar ha fullt upp i alla fall. ;-)
Själv har jag städat bilen och haft mig. Vi ska in och besikta både den och husvagnen på måndag så då passar vi på och städar nu. Så kan man börja packa för semestern sedan. Jobbig, men skoj när det är klart.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

baaakis :P

usch det är inte trevligt alls.
Audiatur et altera pars
Här har vi gått på halvfart idag…var ut till Åsa och Busan och fick några baljer kaffe sedan hem och sov lite middag =) Sånt kasst väder så det är inte sant, nu vill jag ha sommar…undrar vart den har tagit vägen 
Lotta hur va d o träffa Busan då?? =)
Nu är jag hemma på lite mellanlandning.. Ska snart ner igen =) Har haft jättekul, hoppas du med #11! =)
Jo du Malin, hon var riktigt mysig =) Inte en tillstymmelse till att hoppa på varken mig eller Jonny. Hon sprang runt och lekte som en kalv på grönbete =D
o nu e d ingen vaken när jag sitter här igen =/
Jag är ju alltid vaken Malin! :-)
God morgon..! Usch.. Nu ska jag gå och köpa cola ;)
Haha alla som är bakis räcker upp en hand!!
Jodå jag hade trevligt, kul att träffa massa folk och åka lite karusell ;) Såg en glimt av Christer Sjögren också haha vilken man! xD Missade typ allt annat som jag skulle se som vanligt.. jag är usel på att gå på festival ;)
Blev lite extra spännande igårkväll också, bombhot på OKQ8 här i Kiruna! Hej å hå, men inte exploderade det då iaf
#20 men d visste ju inte jag =D
Men Malin man kan väl inte vara vaken hela nätterna och vänta på dig…tokfia, vi gamlingar sover vid den tiden ;)

själv har man varit på vikingamarknad. men hunden blev trött på det hela trots att hon blev bortskämd med en massa kött, pinnkastning och klappar av en massa främmande vikingar, så vi åkte efter att bara ha tältat en natt då vi blev genomblöta för det läckte. hon blev överlycklig när hon fick se husse igen.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
#24 johoo klart du kan vänta mig.. =)
Jaja nästan jämt…,men du måste ju tänka på att jag börjar bli gammal och behöver sova på nätterna =)

haha, ja stackars liten tant behöver sova
Audiatur et altera pars
ja d e inte lätt alltid =D haha
Man blir trött av att vara ute hela dagarna…testa ska ni få se ;)
Men det är klart ni sitter ju hellre här inne så att ni slipper solen era vinterälskare =))
här har vart regn heeeela dagen =)
är det nåt fel med att vara vinterälskare? ;) det är ju så kallt och skönt på vintern! är ju bra mycket knäppare att tycka om sommaren :P
Nähääää det är sååå skönt med sommar, sol och värme…ju varmare desto bättre =)
Du ska ha fär regn du Malin…jag tror inte på dig *bläää*
jooo d har regnat som f*n här…
har regnat massa här.. med den dumma solen sken samtidigt.. det var väldigt skumt! :) kom en skur som var kraftigare än min dusch haha då skulle man ha skuttat ut och chockat grannarna klädlös och med schampoo i håret xD
vintern är bäst, då får man frysa, kan köra hundspann och skoter och ta en massa promenader med hundarna utan att bli svettig eller svimma av värmeslag.. usch för sommaren :P
#10 Dia Dsalma och Lars Winnerbäck?! Alltså.. ÅÅÅH, får jag slå lite på dig? Det är dom jag lyssnar mest på, och typ är galen för att jag inte sett någon av dom live. :( Hade du ingen kamera?
#36 Haha, nää ingen kamera. Den hade garanterat försvunnit i så fall ;) Du skulle ha åkt hit då! :P
oj, är de fler som lyssnar på Dia Psalma
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#35 Man kan ju nästan se deras miner *ASG*
Du driver med mig din lilla plutt =D
Haha alla årstider har väl sin charm men innerst inne är det nog vintern som jag gillar bäst. Iaf Kirunavinter! Vintern söderut kan jag gärna vara utan. :) Fick nån fin vecka i Umeå men det var inte tillräckligt.. :(
Ok sommarn är rätt bra ändå, men det får inte bli för varmt, det är jobbigt. (Iaf om man måste göra nåt, typ jobba) Det är ju just typiskt att dom har lovat typ 25 grader här under veckan, just precis när jag har börjat jobba! Inte snällt..
Jag måste faktiskt hålla med dig endå…varje årstid har sin charm. Det finns inget mysigare en att vara ute på en långprommis en snöig kall vinter förmiddag och sedan gå hem och krypa ner i soffan med en filt och dricka lite varm choklad. Och den bilden var bara så mysig =)
Precis :) Sommaren är mysig för då kan man bada med jyckarna, hösten är också fin för då känner man att vintern är på väg :D Våren är fantastisk, om snön ligger kvar dvs ;) Hihi
Jag hatar våren om det är slaskigt och blött…hundarna får man ju vrida ur innan man går in *urk*
själv är jag i varberg med killen:)
e du ivarberg helena?? va gör du här??
Helena har du skaffat nå nytt? ;)
jag e här och hälsar å min nya kille, hahhaa'!!! vi ska ut idag:) Malin e du också här?? skadu me ut?? var ti varberg bor du??
jag bor på Sörse.. en pyttebit utanför centrum…
ok=) men bor du där eller liksom… e de somarställe=)?Han bor bakom banken surfers paradise
Bläää vad jag blir avis..attans snorisar ;)
jag bor ju här ju =D men nu har du säkert redan gått ut men pma mig imorrn så kanske vi kan ses =D
Bläbläääää snorisar!!!
blää ne d ska bli kul isf =D
ja jag va uter då=) Jga ska vara här tills tisdag.. men Jga har Hugo me mej med!!! vi måste ju ses… vi ska ut på en långpromenad med Hugo nu!!! jag kan pma dej mitt nummer så kan vi mötas me våra hundar!!
Ni måste berätta hur det gick med era jycker när ni kommit hit in igen…
klart=)
hahahhah jag sa till anders att maln hade en stor svart schäfer.. han e livrädd frö stora hundar:P men jag sa att jag bara skojjade, ahaha
nu ska vi ses jag och Malin om tio minuter:)
nu har jag precis kommit in från vårat möte =) d va jätte kul o se både helena o lilla Hugo live =D Lusse morrade o skällde lite mot Hugo o Hugo morrade lite också.. men så gick vi en liten bit o Lusse o Hugo pussades faktiskt en gång.. ville inte släppa dom lösa då Lusse kan va rätt våldsam när han leker o lilla Hugo e så liten o hade säkert blivit rädd.. men d va kul o ses.. =) får vi göra om =D
AVIS!!!! Jag vill också vara med på prommisar 
jaa d hade vart kul om du va me Lotta, o Skorpan hade säkert blivit kär i Hugo för han e sååå sööt.. fast Lusses huvud e ungefär lika stort som hela Hugo =D

Tog ni inga foton???????

Vad synd att inte Snodden fick vara med då, men han hade full sjå förstås med att köra in halva träd i knävecken på matte, och glöm för allan del inte alla höga stenar han ska upp på, för då får man ju godis ju, men han struntar fullständigt i om matte når upp eller inte, och kastar jag den så landar den alltid fel, men i och för sig får han ju söka reda på den själv ändå :-))))).
nej vi tog inga foton, hade ingen kamera me… haha Snodden verkar va rolig =D
Mohhahaha Snodden är inte att leka med =D
Skorpan är ju redan kär i Hugo också har hon Lusse som en extring ;)
65,66 Haha som jag sagt så många ggr han är självgående den hunden, har han inget att göra ser han till så han får det.
Vad synd att du inte hade någon kamera malin….hade varit kul att se ;-).
Lotta är det amors pilar som är i farten? :-))
Ja de va ju väldigt synd:( men jag åke rju int ehem förrän på tisda så kanske man hinner ta!
ja vad skoj gör det :-)
Men ni allvar..har ni inte knäppt ett enda kort??? Typiskt snorisar 
Ja lotta till och med an tantis som jag har kamera i mobilen ju
vi får träffas igen Helena, kanske kan ta en fika eller nått. så kan jag ta me kameran, men då blir d nog tyvärr utan Lusse om vi ska fika eller nått. =)
varför utan lusse, finns det inget ute fik?
jo d finns d ju så sätt.. =)
ja men då går det väl eller är det något annat bekymmer?.
Kom igen nu jag vill se dom tillsammans ju =)
jag meeeeee, du får se det som social träning med lusse, packa fickorna fulla med godis så går det säkert jättebra ;-)
haha jaa vi får se vad vi hittar på, kameran får följa me iaf :)
yes! malin, det var i alla fall inte ett nej on lussebullen ;-)
VI VÄNTAR!!!!!
Ja jag vill gärna ta en fika:) vs finns de för utefik som tar emot hundar=)?
Och MIG!!!! jag är rumsren också :)
d finns ju lite fik nere i stan som har uteserveringo där får man nog ha med sig hund skulle jag tro.. beror väl lite på väder o vind också.. kan ju kolla imorrn om d blir fint väder.. =)
Trodde du på bättre väder…vilken optimist 
här e inte så värst fint =/