Blä! Äckelhund
Ösregnar här hemma.
Och vad gör Barris!
Han gräver upp en lång slebbig daggmask i jorden OCH RULLAR SIG I.
Han som brukar vara så fin. Råttan står ju oftast för allt äckel i denna familj.
Kanske blir man som man umgås ändå…
*HJÄÄÄLP! måste bort från hif*
Hahaha Nicki…en daggmask är väl ingen fara men jag kan ju hålla med dig om rullandet hihi…,min tok gick ut och grävde upp en död fågel i morse, en undulat som någon hade begravt antagligen, så jag grävde snällt igen det på en gång
, han var så lerig och fin runtbenen sedan så hahaha…

Så tragiskt att folk inte tänker mer innan de begraver sina djur. Jag kan förstå att man vill begrava sina vänner. Men man måste gräva djupt för att det inte ska locka till sig andra djur både tama och vilda.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Usch vad äckligt! Hade en hund en gång som rullade sig i människobajs. Vi hade båt och var på en ö. Hunden sprang iväg. Kom sedan och luktade hela han. Och vi hade bara tillgång till sjövatten som var kallt. Fy vad äckligt det var. bläää

Busan kom in i morse och slängde upp en nos full med bajs på min arm. Hualigen så äckligt. Hon fick sig en tvätt och matte med.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Bläääää!
Usch vad era hundar är snuskiga….har dom en äckeldag allihop
Tur att Skorpan knappt vill ut idag, attans tråkigt väder ena stunden ser det ut att kunna bli halvklart för att i nästa sekund ösa ner….jag är verkligen trött på detta skitväder, ska det vara så här hela sommarn då går jag i ide 
Usch vad era hundar är snuskiga….har dom en äckeldag allihop
Tur att Skorpan knappt vill ut idag, attans tråkigt väder ena stunden ser det ut att kunna bli halvklart för att i nästa sekund ösa ner….jag är verkligen trött på detta skitväder, ska det vara så här hela sommarn då går jag i ide 
tur man har en snäll hund som tänker på sin matte o aldrig rullar sig i nått äckligt =D
Näe det gör inte snodden heller bara gräver lite i lera och så
. och nu har vi precis tagit en långis, så han är ju lagom blöt nu kan jag säga hahaha.
Ja Åsa, det kändes olyckligt att han grävde upp just den, men samtidigt var det i ytterkanten av skogen och inte alls djupt ned, så det kan ju hända att dom bara ville bli av med den ;-).
BLÄÄÄÄ!!!!!!!
Håll de rullande äckelmonstren borta från min skötsamme töntbull!
Så var det säkert Lena…
Ja jag hoppas det Lotta ;-)

#10 Han är ju smutsig och prickig hela han ändå.
För att inte prata om nosen. DEN ÄR ROSA!!!
Värsta tjejfärgen ju. Om min hund skulle få umgås med din så skulla han säkert bli fjollig
#13 Klart han blir smutsig när han o Quila försöker bita ihjäl varandra i leran under mina fina buskar.
Förresten tyder det på MOD o SJÄLVSÄKERHET att våga vara rosa lite här o var. 
#13 Förresten så bevisade Alfons sin styrka och självsäkerhet genom att visa sig manlig genom att försöka para sig med Quila igår. Pilutta dig, det kan inte Arras.
Att han försökte para sig med Quilas huvud har inget med saken att göra.

Skulle precis komma till det 
*ASG* Vilka knäpp hundar, men dom är då bra mycket smartare en Nicki hon gör ju bara "det där" ;)
Skam den som ger sig, någon gång måste han ju träffa rätt?
Han kommer garanterat fixa till det på nått sett…dom börjar alltid med huvudet för att sedan hitta rätt 
blä vad du är ääcklig kerstin. Och hur skulle de bli då? blandras mellan pitbull-dalmatin-amstaff och rottis.. AAHH! värsta mördarhunden jue:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#21 dä ä ju inte jag som är äcklig, utan alfons……

kerstin…
skyll ifrån dig på stackars Alfons…..
Sådan matte, sådan hund! 

Pratar du från egen erfarenhet nu? *fnissar*
jag tror att allt vatten från norr rinner ner till skåne :D här har de knappt regnat ^^
*ASG* Nu fick jag en flasch när Alfons står och tränar på substitutet ;)

Snuskistant där 
Pfssss kom ju från rätt trut *fnys*

Vem!? *tittar mig omkring*
snuskis Nicki =D
Där satte du den Malin, tänk att ett snoris kan vara så smart ;)

MALIN!!! 
hahah vilken fin rumpa du har =P haha
Ahhhaaaa nu förstår jag varför Nicki inte klarar av att säga "det där" hon är ju för 17 arselblottare 
Undrar om hon vet var "det där" sitter?
tror inte hon vet d.. e d nån här som vet vad "det där" är ? =D hahaha
"det där" är något som gris-Stian saknar
Japp Kerstin ger er ledtrådar hela tiden men inte blir ni nå klokare för det 
nehe.. de är ju FEL!:P "de där" är faktist de man gör.. tillsammans .. i sängen.. eller jaa, diskbänken om de vill sig så:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
ja å med gris-Stian innan han råkade illa ut??
disk bänken
hos Lisette går d vilt till haha =D
åhå jaja, dagens ungdom!! Annat var det på min tid. Då fick vi nöja oss med utedasset.
Japp med allt vad det innebär… en massa odjur, fuktigt toapapper och en j-vla stank
Och hade man riktig otur med träflisor både här och där 
Men Lisette…är det inte baka man ska göra på diskbänken???? 
Lisett är det inte bättre att du renoverar när Malin åkt hem??
renovera efter jag åkt?? vad menar ni nu då era bannade tantisar =D
*sjunger* I'm singing in the rain….lallaaa
för jag ska Ooa hela natten Ooa hela dan, Ooa hela natten o skrämma slag på halva stan =)
Det har du ju redan gjort. Har du inte sett flyktinglassen?
Sedan såg jag att det var uppsatt viltstängsel på E20 från Varberg!
nee har missat dom lassen =) o viltstängsel, har vi vilda djur här?? =D
japp!!!!!
Odjur!!! Mänskliga!!!!
(Förlåt Malin, jag gillar ju dig, men säg inget till tantisarna
)
så d e vi snorisar som e vilda odjur?? *morr* =D hahahaha
*viskar* tycker om dig me Kerstin =D