Hundar iFokus

Hundar

Etikettsajten-och-ifokus
Läst 778 ggr
monstermash
2

OT - TV iFokus startar upp igen

Hej!

Jag vill bara berätta att jag har startat upp sajten TV iFokus igen. Den nuvarande sajtvärden har inte varit aktiv på iFokus på över ett år, och bara en av medarbetarna har varit inne under 2012, men hon är inte aktiv på TV. Därför har Niclas nu lagt in mig som Medarbetare på sidan. Min tanke är att jag ska återuppliva forumet så det blir så levande det kan bli, och ta över som Sajtvärd när jag är 18 år, om iFokus godkänner mig som Sajtvärd. Glad

Kika gärna in på forumet, och lämna en kommentar på de nya artiklarna och starta/delta i några diskussioner.

/Louise

joheck
0
monstermash
0

#1 - Hoppas på att aktiviteten ska öka nu när jag är insatt som medarbetare Glad Åtminstone en som håller i forumet!

joheck
0

#2 Kommer säkert bli jättebra! :D Jag ser inte lika mycket på tv längre men kan nog klassificeras som tv-nörd ändå ;)

monstermash
0

#3 - Jag tittar lustigt nog inte heller mycket på TV. Jag har bara TV på helgerna och då prioriterar jag hellre datorn så. Tungan ute

joheck
0

#4 Hehe det kan du ju inte medge när du ska bli Sajtvärd och alltSkrikandes. Jag sitter vid datorn med tvn på i bakgrunden mycket, halv tittar liksom. Föredrar att köpa serierna och köra härligt maraton i timmar istället, slipper man reklam också^^.

monstermash
0

#35 - Det är inte mitt fel att jag delar på två teveappareter med typ 40 pers, de är faktskt inte lediga särskilt ofta och när de väl är det har jag bättre saker för mig, som att gå på lektioner… Flört

joheck
0

#6 Förstår inte hur du överlever!Skrikandes

monstermash
0

#7 - Att inte ha tillgång till TV eller att bo med 40 personer? Jag har ett eget rum och egen toalett, det är superkul ju. Tungan ute När man vill vara social går man ut i korridoren, för där är det nästan alltid någon, och vill man vara ifred är man inne på sitt rum. Flört

joheck
0

#8 Både och. Jag skulle få sån otrolig ångest, fast jag behöver verkligen "isolera" mig ibland…

monstermash
0

#9 - Det enda jobbiga är att jag får skjuta på mina hundplaner. Rynkar på näsan