Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1475 ggr
linda88
1

FB tävlingar

Haha usch ja blir så sur över att aldrig vinna något på alla dessa FB tävlingar där man skall gilla och dela inlägg. Det lottas ju ut riktigt fina hundsaker imellanåt och jag får en känsla av att de är bekanta till den/dom som har sidan/affären som vinner jämt.

Tandkräm ifrån pepsodent har ja vunnit men det var ju inte direkt hundigt ;)

Finns de någon här som har vunnit något på en sådan tävling?

/ Linda - dålig förlorare ;)

joheck
0

Nope nadaObestämd Inte ens tandkräm….

Jenniferri
0

Nej, jag har inte vunnit, dock har min kompis vunnit på en FB tävling en gång och hon känner inte ägarna till affären :) Hon skulle ha fått ett antiskall halsband men hon hade ingen använding för det så hon fick välja en valfri produkt i hemsidan för en viss summa. Det blev ett Hurtta värmetäcke.

// Hannah

Portie
0

Har aldrig vunnit nåt till hunden (bara en gratisprodukt men det fick ju alla som fyllde i sina uppgifter), har dock vunnit lite annat såsom glasögon, 15 påsar godis och rabattkuponger. Men skulle vara kul att få vinna nåt till hunden någongång.

Qepta
0

Jag har vunnit.

Påfyllning till E-cigaretter, ett halsband till oss tvåbenta och en hundförarväst. Glad

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

sarae
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag vann ett egendesignat halsband från dindesignhundalsband. Vinner aldrig något annars och känner absolut inte den som har butiken :D

Michaela-N
0

Jag vann ett presentkort på 300 kr för några månader sen. Då var jag en av flera tusen som var med, och det var sex som fick presentkort har jag för mig. Annars vinner jag aldrig nåt. I den tävlingen jag hade vann någon jag inte kände. Väldigt trist dock då jag inte fick något tack eller så för vinsten ;)

BettaSplendens
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har vunnit en gigantisk gosedjursren på fb.. Från polarbröd Flört

RobbieTheGinger
0

Skulle vilja varna er lite ang denna typ av tävlingar. Själv blev jag lurad när jag egentligen redan vunnit - Företaget flyttade då, bara pang poff sådär, fram slutdatumet för tävlingen. Hade suttit en hel helg och försökt knåpa ihop röster, och så bara ändrar de reglerna när jag redan nått mållinjen. De blånekar alltihop och påstår att jag spelat orent - Allt jag gjorde var att PM:a dem och fråga varför de handlat på detta vis. VD:n hotade alla med att ta bort hela tävlingen och gnällde över att folk reagerade på hennes sätt att uppträda. Skitkonstigt och galet oproffsigt, faktiskt… Har skrivit ett inlägg med en tillhörande 'bevisbild' (allt som är på bilden är nu ändrat/raderat av Hundteknik) till de små liven på min FB, ta gärna del av inlägget (vill att så många som möjligt får reda på deras oärliga sätt att uppträda - Man gör inte så när man representerar ett 'seriöst' företag)

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=484743274922394&set=a.113526448710747.14977.100001601783464&type=1&theater¬if_t=like

Företaget det handlar om är alltså Hundteknik ( Hundteknik.se / http://www.hundteknik.se/ ) - Jag har tappat allt mitt förtroende för dem. De behöver sig nog en liten kurs i kundbemötande.

Anibaz
7

Jag har vunnit hundgodis, men min kära mor har flyt när det kommer till det här med tävlingar. Hon deltar både på dessa "gilla och dela"-tävlingar men det hon vinner mest på är när det ska skrivas motiveringar. Den kvinnan kan rimma!

Hon har vunnit hundmat, hundgodis, värmefilt till hund, laptop, iPad, mobiltelefon, köksmaskiner, svindyra hörlurar, resepresentkort på 25.000 spänn (som blev min 18års present), otroligt många weekends på herrgårdar, spa-anläggningar osv, en resa till Prag, Restylane behandling, Legolandresa, böcker, smycken i massor, svindyra märkekläder (jackor, jeans osv), häromdagen var det nån automatisk garagedörrsöppnare, haha. Kan sitta här hela dagen men här är lite av det hon kammat hem på motiveringar och att gilla/dela.

LinaK
2

#9 Har hon det som heltidsjobb eller? Flört Jisses vad grejer hon vunnit!

Jag har vunnit en klippmaskin från hundteknik.se, det var en tävling där man skulle lägga upp på sin blogg att man deltog i tävlingen och sedan gilla och dela på facebook. Jag vann av någon anledning. Nöjd som sjutton med mitt pris då jag använt den väldigt mycket. (var värd runt 2000:- om jag inte minns fel)

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

linda88
0

Fan inte undra på jag vinner nått när ni och era mammor ( inlägg 9 ;) ) vinner allt. O snart är tandkrämen slut så då får ja väll sura ännu mer :P

Anibaz
0

#10 Hon umgås då mer med datorn än med mig iallafall, haha.

Vattnadal
0

Vi på Draghundcenter har slutat ha såna "tävlingar" med gilla och dela på fejjan. Vi hade nån i början, där vi lottade bland alla vi kunde se både gillat och delat, och det blev aldrig folk vi kände. Vi slutade dock med detta då det räknas som lotteri, och man måste ha tillstånd som företag för att ha såna. Andra tävlingar tror jag är OK, och kanske gilla och dela samt ha fototävling, slogantävling eller så kanske är OK.

Just nu får man tex gilla och dela ett foto, samt säga Facebook när man handlar för 100 kr i butiken, så får man en present. Det är mer rättvist, då alla kunder som sett det på fejjan kan få nytta av det.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter