Royal Canin !
Finns det någon här som är positiva till det märket.? Ger allergi fodret och fått höra att jag ska byta märke. Så därför undrar jag varför negativ till Royal Canin? Och om DU ger RC till din hund vad tycker du om det? Behöver höra positivt
Negativt med Royal: En hel del spannmål i det. Inte läst på allergifodrena men på de andra är det en hel del spannmål så de är inte värda priset :)
En bra sak är att bitarna i rasfodrena är bra anpassade till just dem hundarnas storlek tycker jag (sett i provpåsar) :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Är det någon som kan skriva något bra om det??
Ser inga fördelar med fodret, enbart nackdelar.
Fodret har allt för högt pris för sitt dåliga innehåll, för samma pris kan man få tt riktigt bra foder.
Tyvärr är man bra på att marknadsföra fodret och det har hunnit bli väldigt populärt, trots sitt dåliga innehåll, många okunniga litar på försäljarna, fast ibland är det så att försäljarna själv heller inte vet.
Har själv använt det medan vi letade nytt foder och det var inte direkt någon trevlig upplevelse, dålig mage, försämrad pälskvalité, dåliga klor, dåliga/skräpiga öron och öroninflammationer, klåda, rinniga ögon och det är just vanliga "biverkningar" av RC, även annat har jag hört att folk råkat ut för.
säger som 3 
Okej men någon som vet om Hills allergi foder är bättre?
Båda är skräp, där man betalar för glassig reklam o inte innehållet. Vad är hunden allergisk emot? Testat färskfoder?
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

Vi hade RC valpfoder på Alice och jag har faktiskt inget bra att säga om det fodret tyvärr , har dock läst att Robur hundfoder ska vara bra för hundar med allergi och eksem.
5 Vad är det som inte hunden tål, det finns många bra foder som utesluter vissa saker som tex, spannmål,kyckling,gris osv Du får gärna skriva vad det är h*n reagerar på eller vad du vill att fodret ska utesluta :)