Hundar iFokus

Hundar

Etikettänglahundar
Läst 394 ggr
Trolltyg
0

Min älskade vän..

Den 24:e gick du över bron till hundarnas himmel och dina kompisar som väntade där. Det är så tomt efter dej..Gråter

Jag gav dej det bästa liv jag kunde och du gav mej än mer. Vi ses igen en dag det vet jag. Ännu en gång möter du mej med glädje..

Din matte

Faxlin
0

Nej vad ledsamt. Jag beklagar din sorg.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Trolltyg
0

Tack!!

Malin-A
0

beklagar sorgen….

Nicki
0

Usch! Vet hur jobbigt det är att låta sin hund gå vidare.
Tänker på dig

gejsa
0

Usch vad jobbigt! Vet hur det känns. Beklagar verkligen. Var hunden sjuk eller kanske gammal?

[Vargnatt-]
0

Beklagar sorgen Ledsen

Lotta
0

Usch vad tråkigt..beklagar verkligen av mitt hela hjärta.

Kram

Trolltyg
0

Han blev 13 år så jag fick rå om honom länge.Han var helt frisk fram till den dag han fick hjärnblödning..

gejsa
0

Usch då! men det var iaf länge. Vad hade du för hund?

Trolltyg
0

Jag har haft 4 Belgare, 2 Tervueren o 2 Groenendael.

gejsa
0

Tervurene är fina hundar. Ville ha en sådan när dom kom till Sverige. Men vad hade du nu? Har du någon mer hund hemma?

Trolltyg
0

Visst är de vackra! Det var en Groenendael jag hade nu sist och har ingen mer hund hemma nu men i nästa vecka hämtar jag min nye lille Groenendaelvalp!!

Såg på din sida att du har hästar. Var det ridhästar eller travare?

gejsa
0

Jag har två halvblod och en fjording och en islänning. Faktist inte en enda travare. *ler*

Jag tog ju bort min älskade schäfer för två år sedan. Fast jag har två hundar hemma så saknar jag henne så mycket än. Det är ju så. Man tycker om alla sina djur men en del saknar man länge ändå.

Lotta
0

Groendal som är så sanslöst fina…nu bidde jag allt bra avis =)

gejsa
0

Du blir ju avis på alla som skaffar hund. Ska du ha en hel kennel. hehe

Lotta
0

Jag vill ha en stor hund!!!!! Inte en råtta Gråter

Malin-A
0

nee inte e skorpis en Råtta, kom lilla skorpan så ska vi mysa du o jag, så skickar jag Lusse till dig en liten stundd =D

gejsa
0

Har du bara en råtta Lotta?  Råttalottapotta. Ha, ha det hörde liksom ihop. Börjar känna mig som en snoris igen.

TinaH
0

# 18

nä du behöver inte känna dig som en snoris….

Utan en tantis med barnasinnet kvar, för det har vi tantisar! =)

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

Lotta
0

Åhhh Malin vad du är snäll…jag fixar ett paket i morgon och frankerar och sänder henne med ilpaket ;) När kommer Lusse då?

Hahaha Det satte du galant Gejsa…för visst är det en råtta med paraboler jag har här hemma ;)

gejsa
0

#19# har du vaknat nu? *fniss*

gejsa
0

Jag vet Lotta. Jag är ju klok och vis gammal tant.

Lotta
0

Hrmmm vad har jag sagt om att prata om vår ädla ålder här inne….bjud inte snorisarna på det Oskyldig

gejsa
0

Men jag sa aldrig hur gammal jag var. *fniss*

Faxlin
0

Hörrö RåttanLottan, Skorpan är faktiskt Emmas hund. Glöm inte det :-)

Audiatur et altera pars

Lotta
0

Men vad bra Åsa, då kan ju du ta din plast unge och råttan får du på köpet Oskyldig

Faxlin
0

#26: Hon är sååå välkommen så. Här får hon egen iller med om hon vill så det så. Annars får hon en så snart hon flyttat hemmifrån. Så det så.

Audiatur et altera pars

Lotta
0

¤%&¤&¤%(/&/ Åsa skärp dig nu Skrikandes

TinaH
0

Lotta…

kallas inte sånt där för barn-fjäskeri??
Är inte sånt förbjudet enligt lag???

Lotta…sparka Åsa  aktern näta gång, nån gång måste hon ju fatta….

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

Lotta
0

Om jag så skall sparka in det i henne (katetern) så ska jag nog få henne att fatta…jag är fortfarande den snorisens mamma, det är jag som BESTÄMMER….så det SÅ!!!!!!!!