OT. Hjälp mig fylla korgen! =)
Min kära mamma fyller 40 år den 27/7! Jag och syrran försöker klura ut vad vi ska ge henne. När man frågar vad hon önskar sig säger hon som vanligt ingenting. Eller ibland svarar hon "snälla barn".
Vi funderar iaf nu på att ge henne en stor korg med en massa hopplock. Men vet inte riktigt vad vi ska lägga i den. Så kom med tips!
Hon dricker aldrig, kanske nån skvätt likör om året. Så allt med alkohol är uteslutet, blir bara fler flaskor stående, alternativt att pappa dricker upp det (beroende på vad det är).. Godis är hon heller inte särskilt förtjust i (samma sak där, blir pappa som äter upp det då), bara punchpraliner så det blir några sådana i iaf.
Hjälp?
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
har hon badkar? då kan man ju ta till sånna härliga saker. badskum, badsalt, badkulor, skrubbhandske, doftljus.. de finns en hel uppsjö för sånt hemma spa.
eller vad brukar hon syssla me? har hon någon hobby eller något alldeles specielt hon verkligen gillar?
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Hihi, nej de har precis renoverat badrummet uppe (där de tidigare hade badkar) så nu finns det bara dusch. Fast det finns ju mycket sådana prylar man kan köpa som man inte behöver ha badkar för att använda också! Bra, tack =)
Tjaa.. Hon gillar blommor och att fixa i trädgården. Och att gå på auktioner. Mer kommer jag inte på =)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Tycker hon om italiensk mat…isånna fall lägg i parmaskinka mozarellaost, tomater, lök, honungmelon, olivolja, torkade tomater som ligger i kryddad olja och en italiensk efterrätt som heter taramazu (Kolla inte stavningen). Sedan kan du ju lägga i lite förpackningar med blommor hon kan sätta ut i sitt land…finns massa med perennaväxter som kommer varje år. Pengar i ett kuvert som ni skriver aktion på =)

Och sen skriver du ett kort som det står: När får vi komma på middagen? :)

ja. olika ostar och keks är ju alltid gott. jag älskar det. så om er mor inte vill ha det så kan ni skicka det till mej istället :P fast det där med ostar är ganska tråkigt egentligen, ingen ny idé direkt. men man kan ju ha i annat oxå. men jag vet inte vad det skulle va.
på kiviksmusteri kan man köpa korgar med olika av deras produkter i. jättefint. fast nu kanske du inte bor så nära kivik. :P
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
ja ostar o kex, vin o hmm ja finns massvis =) men kommer inte på mer nu =P
Inte vin Malin…hon dricker inte, men resten är ju en kanon idé =)
#3 Den korgen skulle då jag inte tacka nej till ! Och lite ost och kex och vindruvor . Mums !

päron brukar oxå va gott till ostar..
men 40årspresent. ska det inte vara lite mer då. nåt lite exklusivare?
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Presentkort i till fotspeciallist,frisör. En bra cd-skiva om hon gillar musik. Smink. Gott kaffe, en burk chaite som espressohouse säljer(jättegott). Teaterbiljetter, biobiljetter. Jag är 44 så jag har skrivit lite vad jag hade tyckt om.
Det finns ju mycket olika sorters te om hon gillar det, sedan sade du blommor så blöfröer och kanske blom lökar vore något ;-).

en dag på SPA med helkropp och ansikts massage med god middag! =)
Tina kan inte du ge mig en sån dag?? 
haha jahaa d va ja som läste lite konstigt =D

Lotta ska JAG ge DIG???
Nä nu har du sovigt igen….
det där är ÅSA som ska ge oss det , pga av att vi får dra med alla snorisarna här inne…. ,-)
Upps tänkte inte på det…när Åsa har skickat iväg min snoris så ska det bli tjata av