Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 600 ggr
Action
0

Mot Göteborg!

Om 3 dagar åker jag ner till Göteborg! Ska ta med mig Boss, och min kompis ska passa Texas och Arrak. Förhoppningsvis blir det fint väder. Glad Ska till Liseberg varje dag har jag beslutat, och Boss kommer att få vara med min mamma då jag är i Liseberg. *Boss älskar det, ha får hur god mat som helst där* Räcka ut tungan (köttbullar, korv, kattmat ja nästan allt gott som han gillar) Sedan ska jag även vara inne i stan med Boss, åka till några kompisar och sedan bara ta det lugnt. Och förhoppningsvis hinner jag ner till havet också. Då jag kommer hem så är förhoppningsvis Boss valpar födda också! Skrattande

Lotta
0

Usch vad jag blir avis…men vi ska förmodligen dit en sväng på våran semester och hälsa på min pappa =)) Jag älskar den staden…mycket trevliga människor =D

Och du håller oss underrättade när valpisarna har kommit =D

Malin-A
0

Lotta du måste säga till när du närmar dig göteborg =)

Lotta
0

Japp det vet du..för är det nån jag vill träffa så är det dig, jag hoppas ni får tid i sommar att komma till oss också =)

[helenal]
0

Det e skit väder här:( Har du de bättre i Gävle Lotta????

Lotta
0

Nej det är samma skit här…grått och åter grått och en massa regn *blä*

Malin-A
0

ja ska verkligen försöka få tid till det.. hade vart såå kul o träffas =)

Lotta
0

Party hos Åsa..;)

Malin-A
0

haha ja paaarty =D

[helenal]
0

åååh ja dricker vin nu!!

Lotta
0

Mmmmm eller cider :)

Malin-A
0

ja cider ska d va =D

Lotta
0

Bara så gott ju….jag har nästan druckit upp alla som jag köpte från tyskland (köpte av en kompis) Så goda med ananassmak, apelsinsmak, limesmak och citronsmak *slörp*

TinaH
0

gillar bättre smirnoff ice…. =P

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

Malin-A
0

dom aqua tini med citronsmak e sååå goda =D

TinaH
0

malin?

smirnoff ice m aqua tini med citronsmak

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

Lotta
0

Japp precis samma som mina citron, dom smakar exakt som smirnoss ice =)