vart köper ni erat foder?
Som rubriken säger, ni kan även berätta vilket foder ni ger och vart respektive foder inhandlas. Vi köper specific till gammelgubben hos veterinären. Acana Ranchland till tiken har vi beställt på Internet på någon liten nätbutik. Sen har vi så smidigt på vi kan köpa VoH på vanliga Ica.
Medarbetare på Undulater och Burfåglar

Jag ger Orijen Adult till min hund och detta beställer jag på http://animail.se/
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
när jag hade vovven så köpte vi voh direkt ifrån fabriken i norge :)
Fick levererat till dörren av foderbilen tidigare. Då körde jag på Eukanuba Everyday till min Schäferhane. Men pågrund av betalningsanmärkning fick jag inte fortsätta handla där så nu köper jag på Mamutt här i Lund. Har även bytt till Eukanuba Sensetive Skin då han gnager väldigt mycket på tassarna.
Royal Canin ger jag min tös och köper det på Djurmagazinet :). Skulle vilja köpa det från min favorit djuraffären men det är inte så smidigt att ta bilen dit och orkar inte släpa på 8 kg hem :( haha..
Köper Standardt från animail.se, då det inte finns ngn i närheten som säljer det. Samt smidigt att få det levererat till dörren =)
Animail.com för vi har ingen bil och bor långt från närmaste djuraffär. Några gånger har jag handlat 3-kg säckar foder på lokala djuraffären Djurboden här i jakobsberg.
Just det, glömde skriva att jag köper Royal Canine Mini Junior till min mops :)
Vi köper Acana från animail.se
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin
Åh jag ska också börja köpa på Animail! :) Billigare där än på Djurmagazinet ju!
Hos slaktaren (köttet) och på willys eller lidl (frukt, grönsaker och övrigt) :) Ibland i annan mataffär om det är extrapris på något.
När jag köpte torrfoder (standardt) så var det enbart från animail.se
≧◔◡◔≦
Köper Vom og Hundemat på en djuraffär vid min skola (Gävleborgs zoo). Får maten hemkörd också, kanonbra då det inte är snällt för ryggen att bära 20kg fryst hundmat även fast jag bor ca 10-15 min promenad från affären.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Beställer från Animail, deras mat fnns inte att köpa i Kiruna. Eller eventuellt Nellys men jag vet inte…
Dimma äter Orijen fish och Nelly äter Profine Senior.
Hade helst gett VoH men har tyvärr ingen möjlighet till det då jag inte får tag i det här.. tråkigt nog!
Vom og hundemat köper jag i en djuraffär nära mig, ca 2-3 kilometer bort.
Bozita original - Animail.se
VoH som komplettering - Djurmagazinet
vi köper VoH från propet i kävlinge.

Eftersom jag nästan bor granne med djurmagazinet, handlar jag både hund o kattkäk där
Finns en mindre butik här som heter 2be4you som säljer VoH billigare än övriga butiker, samt att dom är supertrevliga - så där köps färskfodret. Torrfoder till belöningsgodis köps oftast i en annan affär.
21 vart ligger den butiken?
Vi beställer från Animail.se :) Smidigt att få det levererat hem då "vårat" foder inte finns i byn vi bor i :/ Vi köper Eukanuba puppy small breed åt våran lillskrutt :)
#22 - dom har en butik i Jura och en i Eneby i Norrköping.
Jag råfodrar (BARF) mina hundar så det blir: gratis slaktrester från vilt m.m. Köper hos BARF-återförsäljare, vanliga mataffärer när de har bra pris på kött, inälvor, köttiga ben m.m.
Har två frysar så jag kan förvara rätt bra…
//Lena
Lena A
http://lenaarvidsson.wordpress