Brit hundfoder
Är det någon som har Brit som foder till sin hund och vad tycker ni om det, är det ett bra foder?
Inte Brit, men Brit Care, Brit Care är mycket bättre, Brit är mer "skräpaktigt".
Har Brit Care med lamm & ris och är supernöjd, så många positiva förändringar när vi bytte till just det fodret och den varianten!
Ger inte torrfoder som mat, men väl som belöningsgodis när jag inte torkar eget godis.
Brit Care Hjort är oftast den jag använder numera - ibland lammvarianten. Vanliga Brit premium skule jag inte ge mina hundar.

Varför tycker ni att vanliga Brit Premium inte är något bra foder? Jämfört med Brit Care?
#3 för att Brit är den billiga varianten, dvs att B.Care innehåller betydligt mer vettiga saker än Brit prem.
ok förlåt, såg nu att dom faktiskt har 3 varianter. Brit, Brit Premium och Brit Care… Men jag skulle tro att Brit Care innehåller mer kött/Animaliskt protein, än vad de andra gör… Har inte tid att kolla upp det just nu =)
#3 Bara Brit har mycket sämre innehåll, Brit Care är mycket bättre, spannmålsfritt förutom riset(om det är en ris variant) och har ett mycket vettigare innehåll.