Hundar iFokus

Hundar

Etikettutfodring-och-foder
Läst 2479 ggr
Misarn
0

Brit hundfoder

Är det någon som har Brit som foder till sin hund och vad tycker ni om det, är det ett bra foder?

[Teddies matte]
0

Inte Brit, men Brit Care, Brit Care är mycket bättre, Brit är mer "skräpaktigt".

Har Brit Care med lamm & ris och är supernöjd, så många positiva förändringar när vi bytte till just det fodret och den varianten!

russin
0

Ger inte torrfoder som mat, men väl som belöningsgodis när jag inte torkar eget godis.

Brit Care Hjort är oftast den jag använder numera - ibland lammvarianten. Vanliga Brit premium skule jag inte ge mina hundar.

Misarn
0

Varför tycker ni att vanliga Brit Premium inte är något bra foder? Jämfört med Brit Care?

exitingsvillemo
0

#3 för att Brit är den billiga varianten, dvs att B.Care innehåller betydligt mer vettiga saker än Brit prem.

exitingsvillemo
0

ok förlåt, såg nu att dom faktiskt har 3 varianter. Brit, Brit Premium och Brit Care… Men jag skulle tro att Brit Care innehåller mer kött/Animaliskt protein, än vad de andra gör… Har inte tid att kolla upp det just nu =)

[Teddies matte]
0

#3 Bara Brit har mycket sämre innehåll, Brit Care är mycket bättre, spannmålsfritt förutom riset(om det är en ris variant) och har ett mycket vettigare innehåll.