Hundar iFokus

Hundar

Etikettagility
Läst 1074 ggr
L8sson
0

min hund älskar agility

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hejhej vill skriva av mej lite min hund Berit en fin jämthunds tik på 9 år :)

jag skaffade henne när hon va 6 år gammal av en som inte ville ha henne.. jag började prova agility.. och hon älskade de .. tunneln e skit kul tycker hon :P aa men nu börjar hon bli gammal och orkar inte lika mkt men hon tycker fortfarande de e kul :)

vill bara säga att man kan lära en gammal hund sitta ;)

L8sson
0

:) va ska jag göra utan henne <3

L8sson
0

wieh

Hennum
0

vilka bra agilitybilder. jag har haft sånna problem med att få några som ser vettiga ut när jag varit och tränat. hundarna är för snabba för min kamera :)

agility är en jätterolig grej för hundar. och eftersom hon gillar tunneln bäst så kan hon nog fortsätta med den så länge hon kan gå. tillskillnad från Aet :P

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

lena1
0

Jag tränade och tävlade agility då jag var frisk i ryggen, och i mina ögon finns det ingen roligare hundsport, och jag förstår att det sitter i även om hunden är gammal, för dom har ju så skoj….

Faxlin
0

Agility är så otroligt underbart. Man har en sådan kontakt med sin hund. Och den glädje man får när man ser deras glädje den är obeskrivlig.
Saknar också agilityn.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

gejsa
0

Jag kör också lite agillity med min Ludde. Men bilderna är inte så bra som jag har. Så jag visar inget. *ler*

L8sson
0

#3 heheh den lksar hon också men har inte fått nå bild nr hon gör den :P hon bara ruusar upp sen ner :P

#4 aa :) de e så kul att hon gillar de fast hon inte orkar så mkt längre :P

Lotta
0

Härlig hund…jag har aldrig testat men det ser så roligt ut både för hund och matte/husse =)

L8sson
0

#8 aa :)