Hundar iFokus

Hundar

Etikett: debatt
Läst 2529 ggr
[Kaktuz]
0

Hund dog på dragkrok

Fulia
0

Usch :(♥ Lider me…..

**Rynkar på näsan **

[Kaktuz]
0

Rynkar på näsan

[Doglovers]
0

Vidrigt vidrigt och ännu mera vidrigtSkrikandes

Men den här gången har det tydligen inte handlat om slarv utan om ratt/drogfylla men andra olyckor också.

[Forest]
0

så grymt Gråter

[Kaktuz]
0

Min man har hela förmiddan spolat gatan i Kosta på blod… Han jobba i kommunen.. Rynkar på näsan

Karmatarerskanise
0

Det finns verkligen idioter till allt. Jag hoppas hunden dog snabbt! Vill inte ens tänka på att den kan ha levt länge..

joheck
0

Finns inte ord! Gråter

Portie
0

Man blir så arg! Varför ska man låta sin ilska gå ut över oskyldiga djur? Man slutar ju inte förvånas, idioter till människor det finns. Stackars hund som fick lida för människans dumhet, kan inte tänka mig hur mycket den fick lida innan den kom till himlen..

[Kaktuz]
0

Usch ja Rynkar på näsan

CelsiusT
0

Fruktansvärt. Visst är det väl förbjudet att binda hunden i dragkroken? Jag menar öht.

#8 Varför tror du att föraren tar ut sin ilska genom att låta hunden släpas efter bilen? Eller missuppfattar jag dig?

Nu verkar det ju vara något väldigt skumt med den här bilen. Men i dom alra flesta fall så är det olyckhändelser som gör detta. Folk binder hunden där för att kunna ordna med något och sedan glömmer man hunden där. Många blir väldigt ledsna.

Även om det är något skumt med denna bilen så innebär inte det att dom har gjort just detta med flit.

Medarbetare på westernridning.ifokus

russin
0

Läste en tråd i ett annat forum där folk försökte stoppa personen i fråga - som tydligen va sur på sin flickvän eller något. Mannen hade stannat till vid ett stället och folk försökte få ut honom ut bilen  så hunden kunde kollas til, men personen i fråga startade bilen igen och körde rätt in i en annan bil och körde ivg igen….då levde hunden fortfarande men var oerhört skadadGråter

Portie
0

#10 I artiklarna jag har läst om det här så stod det att han kört iväg i rasande fart och att folk hade stannat honom men han hade inte reagerat, att han var väldigt arg. Läste också i ett annat forum där händelsen beskrevs mer i detalj och där stod det samma sak, folk hade följt efter och sedan försökt stoppa honom.

Visst kan det hända olyckor, har läst om flera som har glömt sin hund i dragkroken och sen kört iväg, väldigt olyckligt.

SaraC
3

Fy så tragiskt Gråter

Hundar ska aldrig, aldrig bindas i dragkroken. Som #12 skriver är det tyvärr inte första gången något sånt här händer..

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

[Kaktuz]
2

I Kosta har folket som bor där lagt blommor och annat vid en anslagningstavla för hunden.. <3

Ulrisa
0

Fruktansvärt vidrigt! och ett skäl till vraför man inte ska binda hundar vid dragkroken, det kan glömmas bort… tyvärr. Vi hade en liknande händelse här i Bengtsfors förra sommaren, fast då handlade det om drogfylla och moped, han hade bundit fast sin hund bak mopeden (som var trimmad) och kört igenom samhället folk skrek och försökte stoppa honom, tillslut blev han stoppad och hunden omhändertogs jag tror hunden klarade sig, den hade skrapat upp sina trampdynor som blev svårt infekterade…. det finns folk till allt! tråkigt att djuren ska få lida för människans dumdristighet bara Gråter

[Kaktuz]
0

Rynkar på näsan

Fulia
0

Fy F****nn säger ja bara…

Ulrisa
0

Äntligen! hoppas han får ett långt och dyrt straff!!

Fulia
0

J*vla Gubbe!! O.o!!

Stakars hund!! ….

Praefatio
0

Alltså, jag orkar inte Gråter Varför är folk så jävla grymma? Tron på mänskligheten är inte så hög vid sånahär tillfällen. Jävla svin.

Fulia
0

Har lust att M*rda honom!!!

Inte för att vara dum men älskar hundar….

[Kaktuz]
0

Och han är släppt..

Fulia
0

Nej!!!!

J*vla POLISER!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jenna_Nord
0

Ur polisens arrest ja? Men han ska ändå stå inför rätta

Mvh Jenna