15 hundar dog när kennel brann

ÖVERTÄNT Gården blev snabbt övertänd och cirka 15 hundar dog i branden.
15 hundar dog när kennel brann
Hundarna hade inte en chans.
En granne såg elden och slog larm, men gården blev totalförstörd.
Polisen visste i kväll inte om någon människa skadats.
Gården utanför Kristianstad blev helt övertänd
Larmet om den våldsamma branden utanför Kristianstad kom strax efter klockan 19 på fredagskvällen.
Då stod gårdskenneln nära Skepparlöv i ljusan låga.
- Vi fick ett tiotal olika larm från både grannar och folk som åkte förbi på riksväg 21, säger Jonas Nilsson, vakthavande brandingenjör vid räddningstjänsten i Kristianstad.
När brandkåren kom fram var stora delar av gården redan svårt eldhärjade.
- Det brann kraftigt redan då vi fick larmet och när vi kom fram var bostadsdelen övertänd. Det det brann även i de andra byggnaderna, säger Nilsson.
Man lyckades få undan bland annat gasoltuber och svetsaggregat. Men elden var ännu vid 21.30 inte släckt.
- Det är under kontroll. Men eftersläckning kommer att pågå under ett antal timmar till och vi kommer att ha personal där ända in på nattkvisten.
Hej jag tänkte inte lägga in den här artikeln i gruppen,men jag tänke varför skulle jag inte göra det,jag tog mej verkligen illa åt när jag läste det här,jag tänkte på vilken plågsam död dom har fått gå igenom,men man får hoppas att dom inte fick lida allt för mycket.![]()
Hälsar En mycket ledsen Mogge
o Barbro![]()
åå nej såå hemskt :(
ush va hemskt.. =/
usch nu sitter man här och har tårar i ögonen…måtte dom inte fått lida 
Usch.. :(
Ja, det är alltid sorgligt när människor och djur dör. Innebrända låter ju så fruktansvärt ! Förhoppningsvis blev dom medvetslösa av röken tidigt och slapp lida.
Fy vad hemskt..:(
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Usch vad tragiskt. Stackars dem.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Usch, så fruktansvärt. stackars vovvar.

Jag såg det där i tidningen, fruktansvärt för både hundar och alla inblandade
Hoppas de dog av röken och inte elden :(

Nej, fy va hemskt!!! :(
R.I.P
Hej Jag vill gärna lägga ut den här artikeln om den här branden,det här är en kopia från min grupp Hemlösa,som jag vill dela med mej till er oxå. Leena har svarat mej på den här händelsen,med en mycket bra information om hur man ska göra om det Brinner. Hej Mogge
Om De Hemlösa i GBG. http://groups.msn.com/hemlosa
Se den här filmen >>

NEEEEJ 

fy vad hemskt

Usch, jättetråkigt att läsa