Hundar iFokus

Hundar

Etiketthälsa
Läst 1383 ggr
Stj3rnfallet
0

Biten av hggorm! Stackars min lilla Gagge!=(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Åh, fick se bilden idag på lilla Gangster.. Stackarn blev biten av en huggorm i ansiktet =( Helt svullen är han i ansiktet och på halsen =( Men jag är jätteglad att älsklingen överlevde och att mamma å pappa såg ormen, för att annars hade han nog varit död vid det här laget!=( Jag var så rädd att han skulle dö.. Tur att han är stark och älskar oss för mkt för att dö ;) Tog en jäkla tid att komma över chocken när jag läste sms:et som jag fick av mamma.. Blev ju livrädd! Tur att han mår bättre nu =) Älskar min Gangster!:D Lilla Gaggeponken, ska gosa ihjäl honom när jag kommer hem! Han är världens mysigaste och gosigaste =)

Om ni undrar så är Gangster en hund som mina föräldrar äger. Han är bror åt min hund Ginza =) Vi tog över honom från uppfödaren när de var 1,5 år.. Kändes hemskt att flytta, då Ginza och Gangster älskar varandra så mkt och egentligen är oskiljaktiga =( Usch så elak jag kände mig när jag flyttade =( Speciellt nu när han blev biten av en huggorm och höll på att dö =(

Ville bara skriva av mig lite…

Ni får också se bilden på honom.. Bilden är tagen med mobil så därför är inte kvaliten särskilt bra! Ser ni så leden han ser ut?=( I bakgrunden ligger min systers hund Ruffsan =)

gejsa
0

Stackars lilla vovve. Hoppas den kryar på sig. Tur att dom såg att det var en orm så att han kunde behandlas i tid.

Hennum
0

oj. lilla vovsen då. hoppas han blir bra snabbt

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Malin-A
0

oj då, hoppas han snart blir bra..

Lotta
0

Usch stackarn…han ser verkligen deppad ut…krama om honom från mig =)

Stj3rnfallet
0

#1 Ja, jag hoppas att lillkillen, min lilla bebis blir bra snart =) Det var verkligen tur! Annars hade vi varit utan Gangster nu =(

#2 Hoppas jag med!

#3 Jo, bara svullnaden går ned så =)

#4 Ja, visst gör han?=( Lovar att krama honom från dig sen!=)

Så här ser han ut annars =)

Stj3rnfallet
0

Och så här söt kan han också vara =)

Faxlin
0

Ohh, vilken sötnos. Stackare att bli biten av en orm. Men tur i oturen att de såg det så han fick hjälp och överlevde.

Skickar en massa krya på dig gos till honom.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Stj3rnfallet
0

#7 Ja, han är en riktig sötnos =)Både i ansiktet och när man är  med honom :D Alla som träffar honom vill ta med honom hem :P Ja, det var verkligen tur och ännu mer tur var att han blev biten i ansiktet istället för på benet, eftersom att då hade kanske gifet hunnit till hjärtat innan de hann till veterinären..

Det blir han nog glad för, då han älskar att gosa!=)