Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 597 ggr
Malin-A
0

O.T - Sökes!!!

jag söker en eller flera som vill bilda en armè med mig? det behövs nu när jag börjar känna underläge och alla anklagar mig för att fuska, detta är absolut inte sant och skulle behöva lite hjälp att handskas med alla påhoppare.

du ska:

• vara stark
  • kunna handskas med tantisar
  • ägna all tid åt att leta påhoppare
  • vara snäll
  • ha nått hemligt special vapen att ta till om d behövs

hmm ja d e nog allt.. skicka ett pm om du vill ingå i min armè mot att förebygga olaga påhopp på en stackars söt tjej som mig.. Skrattande

JimJ
0

Haha, det blir nog svårt att hitta någon Malin. ALLA vet ju redan att du bara fuskar. Desutom är det fusk med hjälp till försvar! :-)

Malin-A
0

nee man måste få ha ett försvar.. man får inte gå på flera mot en  =D

Faxlin
0

Jag tar tillbaka allt jag sagt. Nu ska vi vara snälla mot min Malin så det så. Hon är såååå söt och go. och hon fuskar aldrig med flit som vissa tantisar gör. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

JimJ
0

Okey då. Malin är söt, go, rar, snäll och mycket "gosig" utav sig. :-)

Men villka är tantisar här då? :-)

Malin-A
0

haha nu ne ni gulliga ju, precis såå ska ni vara =P

tantisar är, Lotta, Lena, Vintisen, Gejsa, Tina, Kerstin hmm har ja glömt nån nu??

kerstinjoh
0
  1. Är stark, kan bära flera ölflak på en gång.
  2. Är suverän på att manipulera tantisar, så de gör som jag vill. Åker rullis, har neonrouge t.ex.
  3. Med hjälp av Anticimex och flugsmällare fångar jag påhoppare (gräshoppor) varje dag. Är expert!
  4. Är född snäll, filar ner hornen varje tisdagskväll så att snällheten varar.
  5. Har en u-båt på G.

Här är jag Malin!!! Vilken tur du har att jag finns!!

När får jag lön??

gejsa
0

Ha,ha malin du har det inte lätt du med allt fuskande hit och dit. Men ok, jag är snäll fr o m nu. Bra va?!

Malin-A
0

oj nu börjar d likna nått.. när man tar till hårdhandskarna kommer ni som små snälla lamm o ber på era bara knän,.. hmm njae mer fjäskande kan ni =) hahahahaha ni e för härliga..

TinaH
0

håller fullständigt med dig!!:-)

hon kan sitta och fuska i sin ensamhet!!

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

kerstinjoh
0

Jag hörde talas om Anonyma Fuskisar.

Något för dig Malin? Räcka ut tungan

Malin-A
0

hahahaha neeej inget för mig då jag inte fuskar Oskyldig

Lotta
0

Tvångströja till Malin och en strumpa i munnen….Och en fråga…hur skulle du få tag på nån med dom referenserna bland snorisarna, finns ingen som kan klå en tantis och absolut inte ett helt gäng Flört

gejsa
0

ha,ha bett på mina knän har jag inte gjort. Är inget lamm än heller. Det har du fått om bakfoten. :)

JimJ
0

Är det inte meningen att vi snorisar ska respektera och lyssna på de äldre? Vi måste ju visa att vi har fått en bra uppfostran. :-)

kerstinjoh
0

Jimmi, Jimmi, vad klok du är!!!!!!

Liss
0

okej Jim.. nu går du för långt.. nu är de ju bara fjäsk för tantisarna.. usch dig!

och vi vet väl alla att den yngre anlagan är så mycket klokare.. vadå bra uppfostran? vi fick väl lära oss den tuffa vägen.. jag är självlärd.. därför jag är sååå snäll och smart

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

gejsa
0

Du har så rätt så Jim. Din mamma har verkligen uppfostrat dig rätt. *ler stort*

kerstinjoh
0

Jim du han få bli talare på vårt nästa möte 23 augusti.

TinaH
0

Lotta, och Kerstin, Och Gejsa

Tycker ni som jag att den dära Jim är en rätt hyven kille ialla fall! ,-)

Tänker vilket "lammkött" han är, och så klok som en bok! )
Han "tillhör" oss nu va?!? ,-)

Mvh TinaH

kerstinjoh
0

Japp, förståndig som han är ar han förstått att han ska satsa på det vinnande laget!

gejsa
0

Håller med er. han får vara en i gänget. Bara han sköter sig. :)

Lotta
0

Hehehe äntligen en stor och stark man på våran sida =D

JimJ
0

Tantisarna är ju bättre än snorisar på många sätt och vis. För det första lagar de väldigt god mat och bakar mjuka härliga kannel-bullar som nästan smälter i munnen.

De kan dricka med måtta! Några glas whiskey eller vin till kvällen tillsammans med lite allsång. Det är bra mycket trevligare och roligare än att supa skallen utav sig och slåss, för att sedan vakna upp med jordens huvudvärk och minnesförlust.

Deras jordgubbs-tårtor och pajer är desutom av bästa fantastiska kvalité, inget färdigt hemköpt från konsum där inte.

När man får feber och blir sängliggandes, är det tantisarna som skämmer bort en med frukost på sängen.

Men tänk om det inte fanns några tantisar? Vem skulle tycka synd och ta hand om dig då när du blir sjuk? Vem ska laga de goda hemma-gjorda kötbullarna på julafton? Vem ska visa den enorma kärlek som bara tantisar kan?

Jag tror jag ställer mig bakom tantisarna, det är mer lyx. Desutom klarar man sig inte utan dem. Nu får nog ni snor-ungar kalla mig farbror Jim. Men eftersom jag är en utav tantisarna, älskar jag er i alla fall, för det är just det som tantisar gör. :-)

SaraC
0

#23 Fnys. Som att man måste va tantis för att göra allt det där. Det klarar väl vi snorisar som en dans!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

kerstinjoh
0

#24  Klarar??? Nä, du Eros!! Du är bara avundssjuk för att jim vill tillhöra det vinnande laget!

Hur ofta har vi inte hört er tala om vattenkokta makaroner o andra underligheter. Skulle det vara en merit??

#23 Jim!! Om du vill får du följa med en sväng till Gävle, i min elrullis.

SaraC
0

#25 Haha, näää sånt där svammel som Jim håller på med här ovanför är typiskt tantisar. Virr o snurr. Vi snorisar håller huvudet på skaft!

Tsss makaroner… Kan man väl inte leva på!

kerstinjoh
0

Eros, nu när du ska ut o träna, så vet jag ett jättebra pass.

Spring - med specialhantlar (paraplyer)

Du springer intill mig när jag o Alfons går ut. Så har du en paraply i varje hand. En gul o en röd. Vart femte steg så skiftar du hand. Utan att jag blir våt. toppenträning!!

SaraC
0

Nää nå sånt har jag inte tid med! Ska ju iväg och få pli på min tuss!

Knyt fast ett paraply på en stång och sedan stången snöre och snöret kring magen på töntbullen! Eller skaffa en såndär paraplyhatt. Eller flytta till soliga Dalarna!

TinaH
0

Jim Till hör här med Tantis ligan! =)

Mvh TinaH

Faxlin
0

hmm, inte lätt. Stackars Jim är helt vilseledd av gamlingarna här.

Jaja mina snorisar, inte lätt. Men jag tror nog han ångrar sig när han inser vilka hejjare vi är på snoris sidan. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

TinaH
0

Åsa nu är det så här att når vi har förgyllt Jimmys förråd med kärlek, ömhet och mat, så vill han inte ens tänka tanken till er sonrisar.
Jimmy vill ju ha nybakta bullar och goda middagar och skölja ner dem med ett eller annat glas vin eller öl, och vi tantisar har erfarenheter av sånt här!

SÅ DET SÅ!! Skrikandes

Mvh TinaH

gejsa
0

#23# Precis Jim! Du har verkligen förstått det där. Kyss

Malin-A
0

ja gå du till tantisarna men du kommer ångra dig sen Jim.. vi snorisar håller alltid ihop, och vi ljuger inte en massa som tantisar gör.. men skyll dig själv nu… =P

TinaH
0

Malin

det DÄR var LJUG!!!Skrikandes

Mvh TinaH

Malin-A
0

haha nee va d inte alls. ni ljuger som bara den =P

Liss
0

Iof måste jag ju säga att jag inte super mig dyngfull bara för att jag är yngre och snyggare? Jag lagar nya maträtter jätte ofta och de blir oftast jätte gott. jag kan göra bullar, de kan inte ens mina mamma.. för att dom där äldre har fel med leder och dylikt. så länge till får du nog inga bullar av dom inte.. Jag har alltid tagit hand om min kille när han vart sjuk och jag är enormt givmild..så HÅNA MIG INTE MERA TACK!!!!!!!!

Men som andra säger, du får ju helt enkeltskylla dig själv. Dom där tantarna ljuger så de står härliga till. och mycket snart är de nog du som får ta hand om dom..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

zeretki
0

Är inte jag en Tantis kanske?? Stackars Malin, du ska se att dom får sitt straff till slut. :) Jag skulle aaaaaldrig fuska eller anklaga någon för att fuska! :D

--Freja

Malin-A
0

bra skrivet Lisette =)

haha tack freja, du är en snäll tantis du =P

gejsa
0

Jag är faktist också snäll. :)

JimJ
0

#36, allt det där kan du bara för att du säkert blev uppfostrad eller lärd av en tantis. Alla recept på bullar, är desutom från början skapad av tantisar. :-)

Eftersom jag är en ung tantis som inte har ont i leder. Står jag gärna för tantis-massage. :-)

TinaH
0

JIIIIIIIM!!!

Och jag hoppas att den tantis massagen inte går till lis1 som är och förbli en snoris, utan till oss riktiga ärliga söta och trevliga tantisar? =)

Mvh TinaH

JimJ
0

Tantis-massage kan endast fås av tantisar. En snoris har inte den kraft som krävs för att överleva en tantis-massage. :-)

TinaH
0

Jim…..

jag längtar redan…..

du vet våra gamla trötta leder …=)

Mvh TinaH

kerstinjoh
0

*fny* *dubbelfnys*

Vi stolta o vackra tantisar KAN allt. Ni är bara avundssjuka, snorisar!

Jag har varit uppe sedan kl. 4 för att fixa lite hemlagat. Mmm….håller just på med inkokta grisfötter i aladåb. Smarrigt! Jim kommer att falla som en kägla. Tänk att sitta i bastun o äta grisfötter o dricka öl. Ljuvligt!!

Sedan ska jag göra mig lite vacker medans tjingarna pumpar rullisen o avlusar husvagnen.

Jag kommer att bli så snygg. Korsetten o maggördeln hänger på vädring. Liktorna är bortslipade. Benprotesen är rakad o putsad och försedd med rosa band. Löständerna har legat i Klorin sedan igår och är så vita o fina.

Lallallaa *sjunger* jag är sååå snygg!! Ser ut som en 20-åring (med en tantis välutvecklade hjärna)

Lotta
0

Psssstt Kerstin glöm inte att kolla så det inte blir en glipa i maggördeln annars tittar volangerna fram Hemlis Jag har också hållt på hela natten för att få tjingarna att fatta att dom ska få vara på Malins ballong tills vi är klara med Jim Kyss Vete sjutton om dom fattar..jag har nämligen tappat bort tjingarnas ordlexikon Förvånad Och Tjing-chang-chung har stuckit så jag har ingen som översätter…..Hemlishan är på väg till Tina med rullisen som jag lånade när jag var till bastun, jag vart ju sååå chockad av fyndena jag hittade där inne, så jag glömde lämna den till henne när jag var klar Hemlis

kerstinjoh
0

Inga glipor här inte, jag kör med dubbelgördel. men nu börjar jag bli lite orolig, tror att jag är på väg att bli sjuk.

Jag har fått en så konstg färg i ansiktet, lite blå-lila.Gråter

Jösses på väg till Skåne o Tina. Herregud, Tina är ilsk som ett bi för det bara regnar o regnar. Skåne håller på att flyta iväg till Danmark.

Säg bara #78g53#&F¤ så löser sig allt!Skrattande

TinaH
0

Kerstin…

gör inget att vi flyter dtill danmark….har ju närmare till ölen då… ;-)

Mvh TinaH

Lotta
0

Men Kerstin skynda dig att släppa ut volangen lite annars kvävs du Förvånad Mmmm så gott med en iskall öl…men jag tror tråkigt nog att Kerstin inte kan ta nån…då sväller volangerna och hon exploderar som en ballong…och det vore ju synd eller Fundersam Eller så blir det kanske fler av våran Kerstin..som en kloning…tänk vilken fart det skulle bli här inne på HIF då Räcka ut tungan

Malin-A
0

nej nej ingen kloning av kerstin, räcker med den vi har =D

Prizma_o_Kristall
0

Malin.a, Jag är snoris, hjälper dig mer än gärna Skrattande Haha, stackars tantisar :P

Lotta
0

*fnys* det spelar ingen roll hur många ni är…vi har ju faktiskt lyckats få över Jim till oss, nu blir ni allt bra avis.

Och vi har redan klonat Kerstin…den ena av dom är i stugan och dom andra smyger omkring här inne och spionerar på varenda tråd Hemlis