Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 508 ggr
Ellinor_ludde
0

Betyder mest <3

Jag vet inte vad jag hade gjort utan dig idag, du har fått mig på humör när jag som mest vill bara dö. Du har fått mig på bena när jag bara velat lägga mig ned och försvinna, du är fått dåliga saker till bra. Du har hjälpt mig mer än vad du anar. Alla stunder med dig har vart bäst, gyllenetider.jag vet inte vad jag hade gjort utan dig. Jag hade inte klarat mig, och dagar jag är utan dig sakna jag dig, det går inte en sekund innan jag börjar sakna dig igen. Du är ljuset i det mörka, you make my day. Jag vill bara leva om du är vid min sida, min älskade vovve, tack för att du finns <3 /Ellinor…

Lotta
0

Vad gulligt Ellinor..han måste känna sig som världens mest uppskattade hund =)

Prizma_o_Kristall
0

Å, nu börjar jag gråta… Gråter Det var ju precis så jag alltid sa till min älskade katt Kitty när hon fanns i livet, när hon gick bort trodde jag att jag skulle dö av sorg. Inom mig mådde jag psykiskt dåligt en lång tid efter att hon gått bort, men en kväll när jag skulle gå ut med Frankie så kom hon till mig som hon alltid gjorde när hon levde! Hon kom tillbaka från andra sidan för att få mig att må bra igen. Sedan den kvällen vet jag att Kitty är med mig hela tiden, jag kan ibland känna hennes päls mot min kind och i mitt hjärta där kan jag alltid höra hennes spinnande andetag. Sedan den kvällen har jag inte saknat henne en sekund då jag vet att hon är med mig här och nu. Och att hon för alltid kommer vara det :)

Djuren är enligt mig dem bästa vänner man kan ha, dem ljuger inte,sviker inte utan dem ger en kärlek när man känner sig oälskad, tröst när man är ledsen och glädje när man har tråkigt. Det är den bästa vänskapen man kan ha.

Kramar/Carro