Hundar iFokus

Hundar

Etikett: utfodring-och-foder
Läst 1183 ggr
Enyahund
0

Brit Care eller Magnussons?

**Jag tänker köpa något av fodren brit Care eller Magnussons. Det är till en Tax.

Vilken av dessa foder är bäst? Någon som har erfarenhet av något?**

[Teddies matte]
1

Jag ger Brit Care lamm & ris till min hund, funkar utmärkt! Mycket positiva förändringar sedan vi bytte till just det fodret och just den varianten!

ElinJL
1

Brit care är jättebra! Jag använder det själv till min hund och hon är jättefin! Dom har väldigt bra priser och innehållet är väldigt bra!

/Elin 
Medarbetare på Tävlingshundar

Blogg - http://eelliinnsaventyr.weebly.com

fidojunior
1

Mina äter Magnusson meat & biscuit och de båda äter bra och mår bra av det. Bra bajskorvar blir det också. :P Du kan beställa ett gratis prov via deras sida. :)

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

teezan
1

min äter magnussons och verkar tycka om det ;) förut hade vi eukanuba men efter att han matvägrat och haft väldigt svårt för att uppskatta det fodret fick vi rådet att testa magnussons och visst var det gott! :)

vi kör också på meat & miscuit, var stor skillnad på storleken på de olika fodren. till en början hade vår hund lite svårt att äta de större bitarna när han var van vid valpfoder ;)

Michaela-N
0

Beror helt på vad det är för hund du har Glad

Enyahund
0

Vart kan man köpa Brit Care lamm och ris?
Jag kollade på animail men där fanns inte den smaken.

Maten ska vara till en Tax.

sunnys
0

Jag håller på att gå över från rc till Magnusson just för jag hört så mycket positivt om det fodret.

russin
0

beror på vad du söker - fodren är väldigt olikaGlad

Enyahund
0

Jag vill ha ett foder utan spannmål, som ger lite avföring, fin päls och en pigg och glad hund. Vilket foer ska jag välja då? :)

[Teddies matte]
0

#9 Brit Care lamm & ris uppfyller dessa krav, sen jag började med just det fodret och den varianten som jag tidigare skrev så blev pälsen bättre, magen slutade krångla, inget skräp ur ögon och öron längre, bättre kvalite på själva pälsen och även på klorna m.m Han var även väldigt kräsen tidigare och matvägrade ofta, nu äter han med god aptit.

vallhund
0

# 10

Ris är ett spannmål.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

[Teddies matte]
0

#11 Jo, iochförsig men annars är det spannmålsfritt, men eftersom ts hade med det från början så är det väl ett av alternativen?

russin
1

Båda innehåller spannmål - det ena vete och det andra risGlad

Vad som fungerar bäst för din hund är svårt att svara på. Mina får Brit Care som belöningsgodis och det fungerar bra.

Har gett delvis Magnussons meat & Bisquit till en tidigare hund (hälften färskfoder) och det fungerade bra.

Jag tillhör dock dom som inte skulle ge enbart torrfoder, då alla innehåller för lite animalier enligt mig - och jag vill ge även färskt köttGlad