Trixi!
En tjej som älskar att leka å hoppa och som inte är rädd för något, el ja…det är det hon vill att alla ska tro då hon skäller och försöker låta tuff när hon sen något
Men endå så är hon en väldigt härlig tjej med humöret på topp, när man tittar på henne och säger hennes namn så vifftar svansen på engång!! Hon är lätt lärd på tricks och så men när matte säger kom så är det ju inte samma sak för då är det ju offtast klo klippning el in å sova och då vet jag att det är bätre att inte lysna 
Bella!
En söt och snäll tjej som är lydig,….el nee, glöm det där sissta!! Hon kan vara en vädligt lydig tjej som gör allt man säger och kommer på en gång å så, men ibland så vill hon inte lysna och kan bara springa iväg och jaga katten ute på gården
Oj Oj Oj vad Killen sprang (Katten) Fick nog en "Nära döden upplevelse" Men när man roppade med lite mörk röst så kom hon iallafall
Kan lära sig ett trick på 15 min och älskar värkligen freestyle å agility. Hon är lite bitig och när hon var valp så gorde hon vell några saker hon inte skulle ha gort men endå så ångrar jag typ ingen sec med henne <3
Gud vad söta flickor! Jättehärlig och mjuk päls, ser så mysigt ut!
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
Dom är så fina dina brudar
Dom verkar så duktig och smart, men det är klart det är ju havanaiser 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se