Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 1099 ggr
lilla jag
1

Bella och Trixi!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Har en hel del bilder som jag vil visa upp för er och tänkte då att jag kan göra en till tråd om tjejerna! Dom får dela tråd som vanligt och kommentarer blir vi jätte glada att få som vanligt Flört

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

lilla jag
1

Trixi!

En tjej som älskar att leka å hoppa och som inte är rädd för något, el ja…det är det hon vill att alla ska tro då hon skäller och försöker låta tuff när hon sen något Flört Men endå så är hon en väldigt härlig tjej med humöret på topp, när man tittar på henne och säger hennes namn så vifftar svansen på engång!! Hon är lätt lärd på tricks och så men när matte säger kom så är det ju inte samma sak för då är det ju offtast klo klippning el in å sova och då vet jag att det är bätre att inte lysna Flört

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

lilla jag
2

Bella!

En söt och snäll tjej som är lydig,….el nee, glöm det där sissta!! Hon kan vara en vädligt lydig tjej som gör allt man säger och kommer på en gång å så, men ibland så vill hon inte lysna och kan bara springa iväg och jaga katten ute på gården Tungan ute Oj Oj Oj vad Killen sprang (Katten) Fick nog en "Nära döden upplevelse" Men när man roppade med lite mörk röst så kom hon iallafall Glad Kan lära sig ett trick på 15 min och älskar värkligen freestyle å agility. Hon är lite bitig och när hon var valp så gorde hon vell några saker hon inte skulle ha gort men endå så ångrar jag typ ingen sec med henne <3

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

joheck
0

Dom är så fina dina tjejer! Har du klippt Trixi nån gång? Med tanke på att hon fortfarande är såpass mörk menar jag.

Beckibus
0

Gud vad söta flickor! Jättehärlig och mjuk päls, ser så mysigt ut!

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/

lilla jag
0

#3 Nej, vi har inte klippt Trixi, Lite roligt men när vi var hos vett förut sa dom att det var ovnligt men Trixi förblir så här mörk :D

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

joheck
0

#5 Så hon kommer förbli den här färgen alltså? Tycker det är så synd att dom tappar så mycket av färgen när de växer, även om de är ursöta ändå förstås :P

lilla jag
1

Ja, det är jätte synd men Trixi kommer få vara så där söt :D

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

joheck
0

Måste bara tillägga att jag älskar din avatar-bild! Så sjukt grym är den, passar perfekt till syftet! :)

lilla jag
0

Varit och träffat en kompis idag! Hade så skoj och busade å lekte!!

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

lilla jag
3

Bella och Trixi!

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

lilla jag
0

Lilla Lady!

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

lilla jag
1

…. sissta bilden!

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

LinaK
3

Dom är så fina dina brudar Skrattande Dom verkar så duktig och smart, men det är klart det är ju havanaiser Flört

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se