VARNING till alla uppfödare.
.Bild borttagen pga PUL.
Vill ni ha bilden får ni kontakta TS.
Bra att man iaf fick se hur hon kan se ut. Tyvärr kommer någ ditt inlägg tas bort men du får gärna länka vart man kan hitta denna test och bild på henne :)
#1 Oj, bröt jag mot några regler? 
Bilden cirkulerar iallafall på facebook just nu :)
Vidrig människa. Skottpengar på henne..
2 mjo
Men du kan gärna länka som sagt var så man kan gå in o spana lite på henne jag hoppas att hon hängs ut och att inte nån smart tjomme köper hundar av henne.
Tror inte det är uppfödare som behöver varnas,de flesta vet om den här personen.Däremot har hon ofta lyckats få tag i omplaceringar,vilket inte är så svårt om man tittar på Blocket.Väldigt många som omplacerar sin hund bryr sig inte om vart och hos vem hunden hamnar.
Det är inte ett brott mot PUL att lägga upp bilden som moderatorerna tydligen tror.
#6 Nu var det inte jag som tog bort bilden men jag svarar dig iallafall. Det var inte enbart en bild utan också en text på bilden där det bland annat stod människans fullständiga namn. Vi har kommit överens vi här på sajten att inte tillåta att man hänger ut personer med deras fullständiga namn. Har du åsikter angående detta kan du ju kontakta sajtvärden.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
#6 Som Lina skriver stod det personuppgifter på bilden, och det är inte tillåtet på sajten.
Inte heller enligt pul. Detta material som sprids om den här personen räknas som otrukturerat material och såhär står det om det i PUL.
"Den förenklade regleringen innebär att vardaglig ostrukturerad behandling i princip får utföras fritt så länge man inte kränker den uppgifterna avser. Kränkande behandling är således fortfarande otillåten. För att avgöra om en behandling är kränkande måste man göra en samlad bedömning av hur känsliga uppgifterna är, i vilket sammanhang de förekommer, för vilket syfte de behandlas, vilken spridning de har fått eller riskerar att få, samt vad behandlingen kan leda till. Man får således göra en avvägning i det enskilda fallet där den registrerades intresse av en fredad, privat sfär vägs mot andra motstående intressen."