Hundar iFokus

Hundar

Etikett: efterlysningar
Läst 848 ggr
Mysisa
0

vart hittar man pytte små selar?

Jag ska få hem en valp om några veckor och vill vara förberedd med allt som valpen behöver när hon kommer hem.
Men jag hittar inga små selar. Förra valpen av samma ras fick ha en kaninsele, den är borta mnu så den kan jag inte använda igen o kaninselarna som jag hittar nu känns inge bra, råttselarna är för tunna så det känns som att dom kommer att skava.

Nån som har nå bra tips på vart man kan hitta småselar eller förslag på hur jag kan tillverka en själv?

minavitas.wix.com/kennel

russin
0

Puppia selar eller Puppy Angel har riktigt små selar. Båda märkena är snarlika, men jag gillade Puppy Angel bäst då halsöppningen är lite större.

Det är bra selar till små hundar då dom är rejäla, men ändå lätta och sitter bra.

LillPom
0

Kattunge sele kanske ? :) Eller de finns ju såna där Step in selar nu som är jätte bra :)

Mysisa
0

Tack, tror du man kan få en djuraffär att beställa hem en sån eller måste jag beställa på nätet? Jag vill gärna klämma o känna lite innan jag handlar :P

minavitas.wix.com/kennel

Mysisa
0

Kattungeselarna som jag tittat på verkar vara för stora tyvärr :(

minavitas.wix.com/kennel

camilla85
0

Måste ju fråga vad det är för super liten hund du får hem om inte ens kattungeselar passar =).

russin
0

Det finns många djuraffärer som säljer Puppia - och det finns även Limex-selar i samma utförande (fast annat material) som många säljerGlad

Mysisa
0

Det är en prazsky krysarik o kattungeselar skulle nog passa om djuraffärerna inte envisades med att ha såna där selar som katten ska kunna ha hela sitt liv här..

minavitas.wix.com/kennel

Mysisa
0

Finns inget liknande i djuraffärerna här men om många säljer sånt så borde det ju inte vara helt omöjligty att få nån att beställa hem

minavitas.wix.com/kennel

LillPom
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Du kan säkert fråga :) De borde ju ha en levrantör som har dem :) Annars är ett tips att gå till en mindre djuraffär de brukar kunna skicka efter saker mer villigt än stora :) Jag köpte av märket : MacLeather

Tagit bild så du kan se … inte de vackraste bilderna men du förstår hoppas jag XD