Det är så olika.
När jag är ledig ligger Alfons gladeligen så länge jag inte gör för stort väsen av mig.
Vår gamle labbe var likadan.

tja…husse släpper ut honom på tomten innan han går.
Sedan vill inte han gå upp förrän det är dax och sätta på fm kaffet! =)
hehe.. ecko är knäpp! Han ligger tills jag går upp.. eller högst till 12.00. Om jag ligger längre än de börjar han låta lite, men de är väl bara bra.. matte ska inte sova längre än så iaf:) Fast iof låg han till 14.00 en dag:P men då hade han också vart på landet hela dagen innan.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Olika. Beror på hur sen kvällsrunda vi varit på. Vi brukar faktiskt gå kvällsrundan sent, så mellan 9-11 brukar vi gå ut. Eros har inte bråttom, han ligger gärna och gosar en stund innan han vill ut på morgonen =)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Velvet väntar tills vi har ätit frukost och sånt oavsett när vi kliver upp. Nu i veckan har det kunnat ta ett bra tag innan hon fått komma ut på morron då jag har en tjurig 3-åring hos mej
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

9-10 på morgonen bruka ludde bli lite smått gnällig och står vid sängen och puttar på mig med nosen ^^,

vid 10, ungefär han är ganska morgontrött. ibland om man har tur så brukar han sova ända till 11! :)
Ante brukar gå ut vid 10-tiden. När han vaknar släpper vi ut honom på baksidan så han får kissa, men vid 10 är det bajsdags :P

Hundarna är nr 2 här hemma varje morgon.
Oavsett när jag vaknar så kissar jag först, och sedan släpper jag ut hundarna i trädgården för att kissa
Så det är aldrig någon bestämd tid
Skorpan är nog den lataste jycken som går på fyra tassar…hon ligger kvar fast vi har gått upp, så efter en timme brukar vi tvinga ut henne (dum hund) *ASG*
Det är samma med Snodden Lotta, han makar inte på sig förrän jag tar i kopplet :-)),framåt 10-tiden kan det bli ibland ;-).
Sanslöst när man har en jycke som vägrar kliva upp på morgonen…men skönt ibland =) Det värsta med Skorpan är när jag är sjuk…hon vägrar göra ifrån sig på baksidan så det är bara att släpa sig ut med ´henne även om man har 40 i feber ;)