Drömmer era hundar?
Min tjej brukar få värsta rycken ibland i sömnen när hon drömmer och röra på tassarna och gny och smaska med munnen massor, haha
Brukar era också hålla på så?
Ja min hund brukar drömma ett par gånger i veckan. Ibland vaknar jag av att hon ligger och sparkar mig :P
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin
Haha, ja, det ser ut som om de springer i sömnen typ…
Ja det gör hon ibland haha ligger och rycker med benen och piper ibland haha
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Min tjej drömmer varje natt :). Hon ligger och rycker och ibland morrar i sömnen, haha.. hon brukar sova med öppna ögon också, lite läskigt.. haha :).
Vår sheltie ligger alltid och skäller om nätterna när han sover haha, yla kan han också göra….tur att han är för söt för att man ska bli tjurig när man vaknar om natten=)
~mikkan
Wikus är "ute och springer" just nu.
Ibland blir han helt tokig (när han sover) och börjar vifta på svansen, och ibland smackar han.
Så han drömmer väl om de tre bästa sakerna i livet - promenader, hälsa på bekanta och äta.
Haha, kul å höra!
Första gången det hände fick jag typ panik och ba 'Sasha !!! Får du epilepsianfall??!! Hon bara tittade på mig med trötta ögon och somnade om… hahaha.
Min ena brukar drömma, låter som hulkningar och ibland andas han tungt. :P Morra och småskällt har han gjort några få gånger.
Hälsningar Olivia
Titta gärna in på min blogg
haha, våra kan skälla, pipa och yla så att de väcker sig själva xD
japp här smackar framförallt Enja när hon drömmer medans Donna har spring i benen. Det händer att de pratar lite i smömnen oxå