Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 2009 ggr
Bumsibum
4

Grand danois, video!

Jag ville dela med mig av en video, Våran Grand danois hane som gick bort för ett årsedan !  (28 december 2011) så idag (iofs en dag innan 1 år) men så gjorde jag denna film! Glad….

http://www.youtube.com/watch?v=5Thx6Tra6mE

[IdaSo]
0

Fina bilder och bra skrivit

Beklagar det med Diego :(

Bumsibum
0

tack ska du ha! Glad
ja Rynkar på näsan

Noa-Nisse
0

Underbart fina bilder! Man blir ledsen :'( Får man fråga vad Diego och Amigo gick bort av? :/

Har själv Grand danois och önskar att hon kommer få leva lääänge! Men tyvärr brukar de ju inte leva så himla länge :(

jag var tvungen att krama om min lilla grandis-tös nu ordentligt och berätta att jag älskar henne väldigt mycket!!

Medarbetare på Hundar.ifokus

Bumsibum
0

tack! Glad, Amigo som blev 15 månader dog av hjärtfel Rynkar på näsan, han trilla ihop i hemmet hjärtat bara sluta slå, tyvärr vanligt för GD att de får hjärt fel.. när han var 7 månader var vi hos vet… hjärtat lätt bra och allt.. men ändå hände detta Rynkar på näsan.

Diego skulle bli 10 år om bara 2 ½ månaedr när han gick bort så han blev gammal Glad, hans leder blev sämre hade svårt att gå ville inte äta, hade svårt att hålla sig innomhus sista tiden så de fick bli en avlivning, han hade ju som sagt levt i nästan 10 år hos oss! Glad, det är ju verkligen en hög ålder för en GD dessutom sägs de att hanar blir lite yngre, så man får vara glad om ens GD blir 7 år.. efter hans sex-sju års dag tänkte vi "nu var de hans sista födelsedag" så fortsatte de men nä han blev nästan 10 år! Glad, pigg o glad, lekfull och "valpig" fram till sista  veckorna i hans liv.
Så med Diego hade vi tur!

jag förstår att du krama henne och sa att du älska henne. Åh e är en ras som jag alltid kommer vilja ha! GD eller irländsk varghund!