Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 1778 ggr
Noa-Nisse
1

Snygga tyghalsband?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!

Var kan man hitta riktigt snygga könsrelaterade hundhalsband? Alla tror Klenod är en hane så vill gärna ha ett rosa, gärna en skarp rosa färg eftersom hon är svart och vit så klär hon i skarpa färger =) helst i tyg och ganska breda =) och ca 60 cm i halsmått.

Jag tycker jag har letat överallt men hittar inte. På de stora djurtillbehörs-sidorna finns det inte så breda halsband och då känns spännena inte tillräckligt starka för en hund på över 50 kg…

Kanske ni vet hemsidor som tillverkar själva? OBS, inte minxdesign eller liknande ;)

Slänger in en bild på en lat Klenod i soffläge ;) hehe

Medarbetare på Hundar.ifokus

[Teddies matte]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Varför inte MINX? Annars finns ju t.ex. Vibri.com också som är lite liknande men av bättre kvalité samt madebyminvilda.se.

Annars kan man ju göra själv också, går snabbt och blir snyggt!

Noa-Nisse
0

Jag vill inte ha från minx, vibri eller liknande eftersom jag redan har ett från en sådan hemsida =) Jag vill ha ett enkelt, brett halsband, med starkt spänne i någon rolig rosa färg med eller utan mönster, det kvittar =) inte något foder som det finns på minx-liknande halsband :) utan ett helt vanligt enkelt halsband =)

Medarbetare på Hundar.ifokus

[Bullen300]
1

hardcoreharness.se kan man välja hur halsbandet ska se ut och man får ha namn broderat om man vill :)

Flingas.hund
0

Jag tillverkar och säljer hundhalsband (halvstryp) och kan maila bild på olika band och tyger om du skulle vara intresserad?
Ungefär hur brett skulle du vilja ha det?

Bilder på halsband som jag gjort tidigare finns i mitt fotoalbum om du går in på min profil Glad