Hundfolk i Göteborg?
Hej!
Tänkte se om det skulle kunna finnas någon här som är intresserad av att träffas tillsammans med hundarna? Har en livlig och intensiv welsh springer spaniel-kille på 1,5 år som än så länge gått super ihop med de allra flesta (dock är han som sagt väääldigt intensiv). Skulle vara så kul att träffa lite hundfolk (både för honom och mig), känner inte så många med hund nämligen…
Själv är jag 22 och bor söder om göteborg. Om ingen själv vill träffas här, så kanske ni har tips på var jag kan hitta andra? Haha :)
Jag har ingen hund riktigt än, men hoppas på att det ändras innan årsskiftet. Därefter behöver vi nog lite tid att bara landa, men till sena vintern/tidiga våren är jag enormt intresserad av en promenadgrupp eller liknande! Bor i Majorna, Göteborg.
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
lät som du just beskrev vår hund ;) har också en i nästan samma ålder och som vi också anser vara vääldigt intensiv, en riktig vilde! han har också gått ihop med de flesta hundar han träffat på ;) vi bor i borås dock så det är ju några mil :P
Jag bor norr om Göteborg, i kärra. Har en tik som älskar allt å alla.. E ni lediga dagtid något?:-)
Vad kul att ni verkar vara några som finns här i alla fall :)
Jag jobbar kvällstid så är ledig de flesta dagarna och träffas gärna då! Det vore perfekt :)
Nu verkar det som att jag är hundägare om 12 dagar! Finsk lapphund, hane, väldigt snäll men lite osäker pga att han bott med en dominant hund. Är helt på att börja med regelbundna promenader någon gång i månaden efter nyår någon gång! Oftare än så tror jag inte att jag hinner tyvärr.
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
Jag skulle gärna också hänga på! :) Har en borderterrierhane som tidigare fungerat med alla men på senare dar har det gått sämre. Vet aldrig riktigt längre vilka hundar vi kan möta lungt eller vilka han tänker skälla på/dra mot. Så jag skulle gärna vara med eftersom det hade varit ett superbra träningstillfälle! Det låter som att ni vill skaffa några "hundkompisar" men om det blir av och vi är med vill jag alltså inte att Axel som han heter ska hälsa på någon annan hund.
Medarbetare på klickerträning.ifokus
Jag har ingen hund men planer på att eventuellt införskaffa mig en till nästa sommar dock. Så i framtiden skulle jag vara intresserad utav att träffas! Jag bor i Majorna :)
#1 - Haha men vad kul att båda bor i samma område och vill skaffa hund. :)
Jag är gärna på!. Har en tollarhane på 2 år och en kelpiekille på 5 månader.
Medarbetare på brukshundraser.
Jag är gärna med! Jag har en Welsh-hane på 4,5 månader. Det kanske får vänta för oss ett tag dock då promenader är för tidigt för honom ^^
Får köra en promenadträff då, så dom får busa. Möjlighet till bil å skogsområden hur ser de ut för er?? Jag bor i kärra har tillgång till bil så kan ta mig vart som.
Vad kul att vi är ett par stycken! Jag har tyvärr inte tillgång till bil, och jag är jättedålig på bra ställen att ses på. Någon som har något förslag?
Delsjön är skitfint, hundvänligt och går att ta sig till enkelt kommunalt.
Jag har inte heller bil.
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
Jag hänger gärna med! Flyttade hit i somras med min 1,5 år gamla jrt. Vi brukar åka ut till delsjön :) Bästa brukar vara vardagar då det är folktomt den här tiden på året, så att hundarna kan gå lösa.
#13 Precis! Delsjöområdet är dessutom hur stort som helst, superhärligt. Jag föreslår att vi ses vid spårvagnshållplatsen Bögatan första gången, där finns parkering också. Därifrån vet jag massor av fina promenadvägar :)
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
Låter grymt! :)
Lilla eller stora delsjön?? att gå runt stora delsjön tar ungefär två timmar och den lilla tar en timma..
Bor också runt Göteborg (Kungsbacka) synd att jag inte har bil och inte kan följa med :)
Jag kan ta mig varsomhelst. Kan bara ses dagtid på måndagar, fredagar och vissa helger (om vi inte är iväg på tävling)
Hej. Jag träffas gärna och tränar eller bara tar en promenad. Bor i Göteborg och har en Cavalier tik på snart två år. :)
Jag träffas jättegärna också! Har en kastrerad goldenhane på fyra år som är stabil och funkat med i princip alla hundar hittills. Vi bor typ i Majorna, Sandarna heter området :)
Hej! Ursäkta min frånvaro! Hunden var tidigare sjuk ett par veckor, men vi trodde att han var bättre, vilket det visat sig att han kanske inte riktigt är. Så jag har inte velat ta ut honom på några allt för långa äventyr innan vi vet vad som är fel.
Är fortfarande jätteintresserad av att träffas, men ska bara försöka få ordning på det här först! :)
Igår fick jag hem min nya hund!
Yasha, 4,5 år gammal, finsk lapphund. Eftersom han är en lite nervös individ så vill jag att han landar ordentligt innan vi börjar träffa för många andra hundar, och sedan är det ju snart jul och nyår och då blir allt bara stressigt.
Kan vi inte säga att vi börjar promenaderna i januari?
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
På onsdag nästa vecka på dagtid går jag gärna runt stor delsjön om det är någon som vill följa med?? Jag har en pigg och glad aussietik som funakr emd alla och som gärna springer runt å busar en hel långpromenad.. Någon som vill och kan följa med??
#22 Va roligt att du fått hem din hund=)
det e ju bara för dig å haka på när du känner att ni är redo för det=)
#23 Jag kanske kan :D Tror jag börjar jobba 15 på onsdag så på morgonen/förmiddagen borde det funka!
# 24 Är 11 för sent för dig? har du bil eller åker du kollektivt? Finns ju lite olika "startplatser" runt sjön=)
#22 Gud vad roligt! Grattis! Träffas gärna i januari :)
#23 Menar du nu på onsdag, eller nästa onsdag? Jag vill gärna vänta lite till innan jag släpper honom för mycket, men om han fortsätter vara lika pigg denna veckan som han är nu, så passar onsdag förmiddag nästa vecka väldigt bra.
Är det mycket folk runt delsjön? Eller går det bra att ha dem lösa en del?
# 26 Jag menade denna onsdagen, kan säkert nästa onsdag med om jag kollar schemat men jag menade denna onsdagen=)
Vissa bitar kan de väl vara mera, men dagtid så nej de tycker jag inte att det är.. Min hund kommer bra på inkallning och oftast så blir de lite mera dominoeffekt om en kan så lär de varandra. Vi gå ofta promenader med andra lösa hundar (alltifrån 2-15 lösa hundar) och kommer en så kommer resten, super bra sätt att lära hunden inkallning;) så de blir nog inga problem.
Jag kan inte på onsdag, men dock kan jag imorgon, torsdag förmiddag eller fredag från 1 och framåt. Om det är någon som kan då? :)
# 28 tyvär så prickade du in alla de dagar då jag jobbar dag..
Jag tror vi gör så att vi säger en dag nästa vecka istället och den dagen som flest personer kan tar vi..
Jag ses gärna på tisdag på morgonen/fm eller onsdag från kl elva??
#29 Vad bra för jag har insett att jag inte hinner denna veckan men vilken förmiddag som helst nästa vecka kan jag. På fredag börjar jag dock en timme tidigare.
Jag åker kollektivt, har ca en timme att åka. Brukar åka 513 till min syster i Öjersjö och den stannar ju vid någon hållplats runt delsjön har jag för mig?
Men kan ta med mig saker och åka direkt till jobbet efter promenaden så behöver vara klar vid ett-halv två kanske :)
Nästa vecka passar bra, om han inte visar några tecken på att vara dålig nu. Jag kan alla förmiddagar, så länge vi är klara senast 12-1. Helst mån, ons, fre dock.
Förresten #27, bra att det inte är mycket folk. Han är kass på inkallning och är omöjlig att ha lös där det är människor. ALLT är potentiella lekkompisar… Men du har rätt i att det är lättare när det är fler hundar med, då brukar han "hänga på gänget".
Men då säger vi onsdag nästa vecka runt 9.00 kanske? så hinner alla dit dom ska efteråt?=)
Jag åker bil så startplats kvittar för mig, vi brukar parkera från parkeringsplatsen efter burger king(nära sbk göteborgs avd) men vet ej om de går buss dit..
åhh skrev tokigt, jag menade runt tio? eler va tycker ni??
tio låter bra tycker jag :)
#33 Tio låter super.
Kan det vara den parkeringen vid hållplatsen som heter Delsjömotet? Har för mig att det är Burger King och en parkering där..
# 36 jag vet vilken hållplats du tänker på, men det är inte den, tror inte de finns någon buss dit..
Men om alla andra har bil å du är den ända som tien ahr de kan ju jag plocka upp dig där, men om det är fler som åker kollektivt så får vi hitta en annan mötesplats, typ stora delsjöbadet..
Så Onsdag kl 10 nästa vecka, vi kanske ska säga stora delsjöbadets parkeirng i alla fall, för dit hittar väl alla??
#37 - Jo men Delsjömotet stannar ju nästan precis vid BK, bara att man får gå en liten bit till bk…
# 38 jo fast det är ytterligare en bit från BK. Det är en bit från burger king, alltså inte burker kings parkering, va kanske dåligt förklarat av mig. MAn följer vägen flrbi BK förbi infarten till polisens och bruksklubbens infart.
http://kartor.eniro.se/query?what=maps&search_word=&geo_area=delsj%C3%B6motet&from=
Kolla kartan den visar delsjömotet och följer man den gula vägen J A Fagerbergs väg tills där den går under motorvägen så finns en väg där. där är en parkering innan viadukten..
Så blir en bit att gå, jag kan plocka upp någon med hund i min bil vid bk, så bara någon annan kan ta upp en annan så e de ju lugnt, men säg ni som itne har bil får helt enkelt bestämma hur ni vill göra..=)
#39 - Jaha okej. Ja, parkeringen får jag väl erkänna att jag inte har koll på vart den ligger ;)
Onsdag kl 10 passar mig. Jag har inte bil och tänkte ta femman dit? Jag har aldrig åkt kommunalt till delsjön förut och har ingen aning om vad för ställen ni pratar om, haha. Jag har nog inte ens varit där sen jag var riktigt liten.
Hur lång tid tar det förresten, att gå runt?
# 42 det tar ca 2 timmar att gå runt stora delsjön.
då åker ni 5 spårvagn till bögatan och går upp till stora delsjö badet? Då ses vi vid stora delsjö badets parkering vid 10.00=)
Så skoj!!=)
Jag tar mig dit på ett eller annat sätt ;D Bögatan med femman och så telefonens gps till stora delsjöbadet, det ska jag väl klara? ;)
# 44 de e inte jätte svårt å hitta, e skyltat, en liten bit att gå, skickar dig mitt mobilnummer så kan du ju ringa om du inte hittar, men som sagt någon kan få åka med mig upp men för många vovvar får inte plats i min bil;)
Jag har en 7 (snart 8 :)) månders golden retrievertik och vi följer gärna med på promenad :) Har hittills gått ihop med alla hundar hon har träffat och är väldigt glad och positiv överlag, är väldigt glad och kan vara lite "på" på andra hundar, men vi jobbar på det ;D
# 46 Du får jätte gärna följa med, min hund är med på, men är det någon hund som är mer på än henne brukar hon lära dom hur de ska funka så det blir nog super bra=)
#45 Toppen! Vi går upp för hunden min avskyr att åka bil av någon anledning :)
Jag kaaaaanske hänger med på onsdag, ska se om jag kan. Skriver på tisdag om jag.
Ska ni ses på onsdag denna veckan? Då tror jag att jag kan! :D När hur och vart? :) Finns det något inlägg där infon står?
Nu på onsdag kl 10.00 vid stora delsjöbadets parkering. Vi går runt stora delsjön och för er som undrar tar det ca 2 timmar att gå runt beroende på hur raska i benen vi är=)
Kollektivt tar man sig dit med 5:ans spårvagn till hållplatsen TÖPELSGATAN(har sett folk skrivit bögatan, men jag kollade upp och det är inte den utan hållplatsen efter) och sen får man promenixa en liten bit, finns skyltar om jag itne minns fel..
Nu kom jag visst på hur läskigt det är att träffa människor från internet, haha!
Men, hoppas vi ses imorgon då? Ni får gärna PMa mig era nummer i fall att jag skulle misslyckas med att hitta… Ser ni nån vilsen själ med en dragandes welsh (vi jobbar på det…. förgävvvvees) kan ni väl ge er till känna. Hehe.
#52 ja du borde akta dig, egentligen är vi ett gäng män i övre medelåldern som samarbetar för att lura ut folk till delsjön… eller nåt ;) om det hade varit så illa är det ju tur att du har hunden med dig i alla fall!
Ser fram emot imorgon! Drar med mig min sambo, han kan också behöva röra lite på sig ;)
Det blir bra ska du se, jag lovar att vi e inget farliga heller. jo de e väl hunden min som kan vara fullständigt galen ibland men annars e de inget större fel på oss=) hehe!!
pm ar dig mitt nummer=)
Åh, jag har verkligen sett fram emot det här men jag har gått och blivit sjuk så jag får hoppa och följa med nästa gång istället.. hoppas ni får fint väder :)
Kunde tyvärr inte komma idag, grupparbetet som skulle göras var tvungen att gå först :( Men inga som är sugna på att promenixa snart igen? Jag vill träffa hundfolk :D
Tack för en trevlig promenad! :) Axel är så nöjd, men nu har han vilat upp sig så tigger efter uppmärksamhet igen… ;)
#55 och #56 jag tycker defenetivt att vi ska dra ihop ett gäng snart igen! :)
Tack själv, Elvira! Det var himla kul :) Jag träffas också gärna igen!
Ja det va jätte trevligt, får absolut promenera fler gånger.. :-)
Jag är ledig måndag, tisdag och fredag om ni känner för det såhär snart igen ;) Nu är jag inte sängliggande längre utan har jobbat idag så då borde jag ju klara en promenad!
jag röstar för fredag förmiddag :)
Fredag förmiddag funkar bäst för mig med.
Delsjön igen? Annars finns ju Änggårsbergen också. Vet dock inte hur det brukar se ut där med folk och vilka väger som är bra osv.
Hoppas på fredag förmiddag för då kan jag :). Vid vilken tid isåfall? Ska träna lydnad med "mitt" gäng vid 13:00 :)
slottskogen kan man ju åka till också, utan att ha dem lösa i för sig. delsjön var super tycker jag :)
Fredag förmiddag blir toppen! Jag röstar för Delsjön, slottsskogen bor jag så nära så är trött på den - och så har jag som sagt varit sjuk så min hund är oerhört springsugen! ;)
Beroende på vilken tid så kanske vi hänger på.. Men till en helt annan grej, jag och en vän har hyrt hundarenan på tagenevägen nu på onsdag mellan 12-13. Jg ska träna rallylydnad, är det någon som vill hänga med så hojta till, ju fler desto billigare och ni kan ju träna vad ni vill, måste ju inte vara rallylydnad:-)
Fredag funkar för mig med!
#66 Jag hänger gärna på och tränar agility med valpen! :)
jag jobbar som dagmatte och har 2 hundar själv ! jag är 19 år och bor i östra göteborg :)
"After every storm, comes a rainbow" 
Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi
# 68 ja va kul ja du får gärna hänga på. Då blir det vi 4 personer nu, perfekt 75 kr per person blir det=) och som sagt onsdag kl 12-13. pm:ar mitt nummer om de e något=)
Vi ska nog alla träna lite olika grejjer, men perfekt när man blir iaf fyra så man får lite störning och så med=) Vi ska tävla i den lokalen på lördag så då hinner vi öva lite innan=)
Vad ska vi säga för tid på fredag då? 10.00? :) Och var ska vi träffas? ^^ (Gick ju så bra förra gången…)
10 på fredag funkar för mig. Annars 11 kanske?
Är det flera som inte har bil? I så fall är väl parkeringen vid delsjöbadet bäst? Jag vet inte hur man tar sig kommunalt dit till den parkeringen ni stannade vid Elvira.
Fungerar för mig! Ska vi ta med fika eller något för paus? :p
10 blir perfekt. Jag har tyvärr ingen bil så jag måste ta in mig kommunalt.
Jag åker också vagn dit, så vägbeskrivningen i #51 vore toppen att kunna följa! :)
Då säger vi kl 10 vid delsjöbadets parkering på fredag?
Det tog mig ca 20-25 min att gå från hållplats Töpelsgatan upp dit, och själva rundan tog ganska precis 2 timmar.
#76 Är det bra skyltat? Kan jag få någons nummer ifall jag går vilse? Jag är rätt duktig på att gå vilse ;)
#76 Låter bra!
#73 För min del känns det överflödigt med fika, men om fler är sugna kan vi väl fixa något litet "knytkalas" ^^
#77 Ingen idé att du får mitt nummer för jag kommer med bil… och hittar ändå inte :P
#77 njae, vid hållplatsen såg jag inga skyltar, men högre upp står det åt vilket håll delsjöbadet ligger. Vid hållplatsen går du upp mot höger (om du kommer från st sigfridsplanshållet) upp för Töpelsgatan, det är en lååååång krökt backe. Förbi en ridklubb och en roddklubb. Har du gått rätt så kommer du till parkeringen till slut, det går inte att gå förbi.
Jag skickar mitt nr till dig.
#77 Ska vi försöka hamna på samma vagn ut så kan vi gå vilse tillsammans isåfall? Haha mitt lokalsinne är inte att hurra för :D
#80 JAAAAAA det vore skit bra! :D. Ska vi mötas på hållplatsen halv 10? :)
#81 Töpelsgatan halv tio it is!
Hej, jag bor alldeles nära Delsjön. Eventuellt är jag ledig i morgon fm. I så fall tänkte jag (och hunden förstås) haka på eran promenad. Lite kul med nytt sällskap tycker både hunden och jag. 
Skulle ni ha med er fika?
#83 Ingen fika för min del, jobbar ikväll så hinner inte handla innan :)
Åhh ja vill så gärna följa med men hinner tyvärr inte, mitt i flytten nu så mycket å göra..
Men hänger mer än gärna på nästa gång det blir, för de blir väl fler gånger??
#85 klart det blir fler gånger! :) synd att du inte hinner, men det kommer väl bli så att man hänger på de gånger man kan helt enkelt :)
Jag måste nog hoppa promenaden imorgon :( Har blivit jätteförkyld så jag ska prioritera sovmorgon och ingefärste…
Förhoppningsvis blir det väl fler tillfällen dock! :)
#87 jag som precis skulle smsa dig och säga att vi får tyvärr också stanna hemma idag :/
vad säger ni om nästa vecka? onsdag eller torsdag t.ex.?
Vad kul att träffa er och era fina hundar!
Hoppas att vi syns fler gånger. Ska hålla utkik efter framtida promenader.
#89 Det var jättemysigt att ses!
#88 Nästa vecka jobbar jag dag, slutar visserligen 14 men kommer hinna vara mörkt innan man kommit någonstans så jag får nog hoppa det..
#88 Onsdag förmiddag nästa vecka funkar för mig :)
Ingen som kan imorgon?
Fredag förmiddag istället? Eller måndag?
#92 jag kan på fredag!! :). Eventuellt även på måndag!
Åh, jag vill verkligen hänga med men kan ingen av dessa dagar. Kan torsdag förmiddag eller fredag vid halv 1 om det är någon som är sugen? Har en kastrerad jrthane som skulle tycka det va toppen att ha någon att röja med i snön. Vi brukar åka till Bö och gå på golfbanorna.
Tyvärr kan jag inte imorogn längre men annars lite när som helst
Torsdag funkar tyvärr inte för mig, däremot kan fre halv ett gå… Men helst tidigare, vid 10 eller 11. Fler som har förslag? :)
#96 Annars kan väl bara jag och du gå på fredag om ingen annan kan? :)
Så sent (halv 1) brukar det vara mycket folk, inte så kul.
Jag brukar vara där runt 1tiden, stöter nästan aldrig på någon. Men jag kanske bara har haft tur. Nu kan man ju dessutom gå på golfbanan, där är det ju fri sikt. Men om ni vill gå tidigare så förstår jag er :) Vore dock kul att träffa lite hundfolk, är nyinflyttad i götet :)
#98 Kan du gå på torsdag kanske? Då kan jag på förmiddagen, har inte föreläsning förrän 3. Eller någon annan som har lust?
Om någon vill tänkte jag ev. åka iväg med stora hunden imon (den lilla löper). Antingen på fm vid 10 eller så, eller på em efter 15..
MVH
Sofie
#101 Vad har du för hundar? Var du med och tränade rallylydnad på hisingen med "alla" amstaffar? Jag var där med min jrt Ture :)
#98 är väääääldans sugen på att träffa dina vovvar. Kelpien är min drömras!
#102 det är jag med vicki, schäfern som var med :)
MVH
Sofie
#99 Men då kan vi köra på kl 1! :). Hihi självklart ska du då få träffa min terrorist, du kommer att vilja ha en kelpie ÄNNU mer ;). På fredag kl 1?. Kan tyvärr inte på torsdag förens efter 16 och då är det rätt mörkt. #101 jag kan på em efter 15.
Ändrar mitt inlägg #101 då jag inte kan innan 15. Har ett möte kl 12 med handledaren om examensarbetet…
MVH
Sofie
Kl 1 på fredag är förmodligen för sent för mig, men jag ska kolla om det går.
Eller nej, det är för sent kom jag på. Möjligtvis 12 i så fall.
#105 Åh vad kul! Jag slutar kvart i 12 så om jag skyndar mig kan jag vara vid Bögatan halv 1. Passar det? Eller vill du gå ifrån torp? Vid Bö kommer man direkt ut i skogen så hundarna kan gå lösa :)
#108 Kan du halv 1? Har du något planerat efteråt så måste vi ju inte gå runt sjön utan på golbanorna och hitta lite andra vägar.
#109 Det spelar absolut ingen roll för mig :)
#109 Ja, jag jobbar på eftermiddagen och måste hinna hem och äta innan. Halv ett är lite bättre, men det är fortfarande på gränsen om vi ska gå runt stora delsjön. Jag gillar inte att inte ha marginal :P Men jag ska tigga till mig skjuts hem, så då borde det funka.
Jag och Redmonsters ska ses vid Bögatan halv ett på fredag. Vet inte var vi tänkte gå, Svea kanske vet haha? För mig spelar det absolut ingen roll. Ture, min hund, är en evighetsmaskin och kan gå hur långt som helst, men jag kan göra dagens motion senare :)
Haha jag har ingen aning vart vi ska gå. Inte allt för långt (typ stora delsjön är max) pga valpen. Ska spåra innan promenaden och så ska vi träna lydnad efter. Bestäm ni. Jag är anspassningsbar. Valpen och den vuxna orkar hur mycket som helst egentligen, dårar som dom är ;)
Nä, jag får hoppa det, det funkar inte alls. Nån annan gång då…
om ni tar en runda på fredag så kanske jag hänger med också. vi behöver röra oss lite..=) beror på tid å var ni bestämmer=)
#114 vad synd :( Efter jul får jag nytt schema så då kanske vi kan samma tider. Vore kul att ta en promenad!
#115 Vi ska ses vid Bögatan halv 1 :)
Jag ska träna imorgon på Göteborgs hundarena från 14-15. Är det någon som vill hänga på?. Jag ska träna agility med valpen (fokusen blir hoppteknik) och lydnad med den vuxna. Ni får självklart träna precis vad ni vill. Skulle vart kul med lite sällskap.
#117 det låter ju superkul men har tyvärr fullt upp julstöket :(
Jag är gärna på med min lilla Chihuahua tik =) men kostar det något?
MVH en djur o kramgalen Ida 
lifewithapaw.blogg.se - Bloggar om djur, natur, fotografering och mitt iv
Medarbetare på Bortskänkes och Chihuahua
Låter intressant men kan tyvärr inte bestämma förän i sista minuten. Är inte säker på om jag kan vara ledig på em.
Men om jag kan, är det bara att komma dit och betala på plats eller vill du veta innan?
Nytt år - nya möjligheter! HÖLL jag på att skriva, men så kom jag på att det bara var julafton igår.. Men vad sägs om en promenad efter nyår i alla fall? Vecka ett :) Jag är borta vecka två och tre, hade varit roligt att hinna med en promenad tillsammans innan det!
Ingen som har lust för en promenad i veckan?
#122 jasså bor du i gerrebacka, det gör jag med. Jo en svartvit cockerspaniel har jag sett, fast jag har dock sett två sånna så vet inte riktigt vem som e ni, då har du garanterat sett oss också??=)
jag har i dagarna innan jul flyttat men bor fortfarande i gerrebacka, när clarebergsridskolan kan man säga. förut bodde vi när 4 h gården.. Du får väl följa med oss på någon runda någon dag om du vill.
#124 nja jag vet inre vad du har för hund så xD men den andra hunden är väldigt fin i pälsen, antar att de ställer ut. Men det gör iinte vi så antagligen har han kort hår eller krulligt hår :P jag tror dock att dn mera hunden är hans bror.. Jag bor vid mystängen:)
#125 Du ser min hund i profilbilden, en australian shepherd tik, en blue merle.