Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundträffar
Läst 1641 ggr
Seppele
0

Hundfolk Uppsala?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill gärna träffa lite hund folk och tänkte höra om någon var intresserad att träffas tillsammans med hundarna. Kanske promenad/hundrastgård/träning osv..

Jag och min sambo har för tillfället en varsin rumänsk gatukorsning och får hem min tredje i December. Dom går bra med samtliga hundar, dock är min ena lite blyg för stora/mörka hanhundar. Men absolut inget hinder, han måste ju lära sig.

Om ni inte finner mig av intresse så kanske ni finner varann i tråden :)

" Be the person your dog thinks you are"

Flaxa
1

Jag och min Urax bor i Uppsala och är alltid sugna på nya hundbekanta! Har inte så många sådana i stan. Urax är en schapendoeshane på 8 månader nu. Väger ca. 16 kg, vet inte om det räknas som stor? Men relativt mörk är han i alla fall. Dock är han väldigt glad i allt och alla och förstår hundspråk väldigt bra!

Flaxa
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en bild på trollet också :)

joheck
1

Jag bor inte längre i Uppsala men har föräldrarna där så är där till och från. Vore kul att träffa lite människor och hundar att träna med där också. Blir annars lätt att vi inte gör någonting när jag är hos föräldrarna, har liksom ingen koll på "hund-livet" i stan. Ska åka ner vid Jul, men brukar även spendera några veckor under sommaren i Uppsala. Jag har två papilloner.

Seppele
0

#1 - Min sambos hund älskar alla hundar och är otroligt tålig för sin storlek så han leker gärna. :) Promenader är jätte bra träning också. Skicka mig ett meddelande vettja!

#3 - Det är bara höra av dig, jag bor norr om Uppsala i Tierp men är varje vecka i Uppsala så. Skicka ett meddelande så tappar vi inte bort varandra. :)

nathlund
1

#4 bor utanför tierp i tobo.

Seppele
0

Skicka ett meddelande #5 =)