Allas hundar
Lägg upp roliga bilder på era hundar! ENDAST KNÄPPA SAKER GODKÄNNS!!! Kanske den sover konstigt?? Lägg upp lite bilder!
Disa somnade på ett mysco vis!
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Här bäddar visst Roffe in Disa så hon inte ska frysa :P
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
2 hundar och en pinne! hur ska det gå??
Roffe vs Disa
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Jaa, det är faktiskt en hund.. Tror jag i alla fall..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Jag kan också lägga in åtminstone 2 bilder om sovstilar, som jag tror kan ta upp tävlingen..Hihi
Denna kallar jag: Förtrött för att gå o lägga sig.
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Och så har vi haft en annan hund som föredrog att sova på saken - nej, sova på baken var det!
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Benjy: men GUD vilket häftigt kort. Han måste ju ha hoppat hur långt somhelst ? Ser ut som om han kan "hoppa" på vattnet! :)
Här har vi en till vovve som kan klättra i träd.. (och nej det är inte snubben i röd keps jag menar, Mexx finns faktiskt med lite till vänster om honom..)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#41 vilket härligt kort! somrigt var det också!!
#41, försöker Mexx äta upp keps-gubben, eller?
Föresten, är det okej om jag snor din hund? 
#42 Tack, kan säga att jag knappt märkte vad jag tog kort på förrän jag såg bilden i kameran..^^ Så det var verkligen att knäppa av i rätt ögonblick. ;)
#43 "Keps-gubben" (även känd som min pappa) slängde sig upp i trädet, och Mexx trodde väl att han inte skulle klara sig där uppe utan honom.. Eller också var han avundsjuk och ville också klättra i träd. ;P Nja, Mexx vill jag nog gärna ha kvar.. Men keps-gubben kan du få. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Vilka mysiga bildet Dobben…
Här kommer en på Skorpan när hon ska spela död…snacka om likstel *S*
Haha va sött xD
Vilka stilar han har Ecko *ASG*
*skrattar så jag pinkar på mig* Vilken söt tupp =D
Haha Ecko är så grym!
Vilken sötrumpa Idelma är :)
haha, sådär ligger ecko med vid datorn. eller lägger sina armar runt min midja och gosar ner huvudet under armen:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Vad mysigt det såg ut när du satt vid datorn *ler*
Haha vad söt hon är Skorpan! :) Jo dom är supermysiga mina brudar, ska vara nära jämt. :)
Hehe kommer Skorpan fär nära och jag råkar komma åt pälsen på henne…då spräcker hon mina trummhinnor =D

när det var mörkt ute en gång tog jag en massa bilder på nicki när vi lekte med bollen och hennes ögon fick väldigt många olika färger. bland annat blåa
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

tjaa.. nicki sover inte men hon ligger lite tokigt iaf.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan