Här har vi ingen snö än.. :( Men längtar! :)
Mvh Jenna
Här finns det massor av snö. Jag och Mixa har haft snökrig tre gånger redan! Hon tycker det är jättekul att gräva i snön och leta efter is som hon trampar sönder, och att försöka fånga snöbollar i munnen, även om de går sönder och hon få snö i hela ansiktet. Så fort som Mixa hör att jag kramar till en snöboll så kommer hon springandes och sätter sig vid mina fötter.
Jag har tyvärr inga bilder, men jag ska bemin syster ta några idag!
Har ingen snö ännu :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
har liiiiiiiite snö, typ 2 millimeter men det räknas nästan inte ^^ men vill ha snö nu..
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Åh, min nakentjej ogillar skarpt kylan :(. Hade hoppats att hon tyckt det vore roligt men det tycker hon absolut inte, bara kallt om små tassarna. Vore roligt med knasiga snöbilder på henne men det lär väl inte hända :(, hehe.
#10 Vilka härliga bilder! :D
#11 Tack :P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Härliga bilder alla har, blir själv lite avis :D.
#24, ser att du har nya hurrta :) är det bra? värmer bättre än "vanliga" täcke? :)
Klenod i snön, just här fick jag henne att stitta still…. Annars blir det bara en massa bilder som man inte kan se vad det är. Något svart suddigt med en massa suddig snö… Klenod är TOKIG i snö :D
Medarbetare på Hundar.ifokus
#28. Jag tycker de är kanon. Sitter mycket bättre. Men vet inte om det värmer mer, det sitter ju bättre så kanske. :P
Alf var mitt imellan två storlekar på dom gamla täckena. Och i dom nya har dom ändrat storlekarna så det sitter perfekt. :) Stort plus för halsen, "lapparna" fram och att det går ner över rumpan.
Men sen får vi ha overall under också när det är så kallt ute :P
Mina grabbar busar lite 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
"Ska du kasta snöbollen nångång då?"
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
#30 Vilken ras är hon?
Vilka fina foton ni tar! Jag lyckas nästan aldrig ta bra foton av min hund. Kanske om jag skaffade en systemkamera… #25 Vad är det för ras på hunden som inte är sheltie? Någon vinthund? Fin! Ja, sheltien också så klart. #28 Provade både Hurttas gamla och nya täcke och det nya har mycket bättre passform, särskilt om hunden är relativt smal.
#44 En LH saluki :)
#45 Haha, pinsamt, en bekant till mig har ju en saluki men tycker att att den ser helt annorlunda ut.
#46 Vilken ras är hon? :)
#49 hon är en blandning mellan husky, rottweiler och schäfer.