Alla hundraser, behöver hjälp
Tjenna
Kan någon länka en sida med alla hundraser och bilder på dem?
Livet med två australian shepherds
- https://brukshundarnas.wordpress.com
Tack så jätte mycket. Men herregud.. Måste kunna namn på alla tils imorgon :(
Alla? 
#2. Ojdå, varför det?
De som kom i länken ovan i inlägg 2 är de raser som får lov att registreras i Svenska Kennelklubben. Det är inte alla raser i hela världen.
#3 #4 Haha kanske inte alla. Jag ska skriva ett prov imorgon. Vi ska kunna namn på olika hundraser och veta vad deras egenskaper är.
Ett tips kan ju vara i så fall att lära dig dem olika grupperna för hundarna och vad hundarna i dom olika grupperna har använt för, t ex grupp 1 är hundar som har använts/används till vall & vakt. Sen kan man spåna vidare på dom vanligaste raserna i varje grupp.
Ts, det var fasligt sent att börja plugga inför ett prov, och ni borde väl rimligtvis inte ha prov på något ni inte läst?
Hoppas provet gick bra i alla fall.
Haha nejnej. "Vi" har gjort den i början av läsåret. Jag missade det och nu håller vi på att kompletera våra uppgifter.
#7 Man kan säga att jag ligger efter :(
9 hoppas det går bra, det är en del o läsa ta kort fakta om varje ras ofta har många samma egenskaper av varje rasgrupp.
Jag har själv gjort ett liknande prov så det kommer säkert att gå bra. Är man intresserad så lär man sig snabbt. Lycka till.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast