Hundar iFokus

Hundar

Etikettpresentationer
Läst 483 ggr
Spader-EliN
0

Oakshoot's Coming from Space

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oakshoot's Coming from space - Flisan
Min 3åriga Flat coated Retriver =)

vi tränar agility ett par ggr/vecka men just nu har vi uppehåll då flisan löper & hindrena är innomhus, flisan är inte överförtjust i lokalen då det ekar när kompisen Essa skäller och balansen inte står riktigt stadigt :P Men nu 9 april kommer hindrena ut så det är bara att vänta på att flisan ska sluta löpa =)

Vi har ännu inte tävlat ngt men hoppas komma ut på några tävlingar iår =)

Vi har även börjat lite smått med klickerträning så om ngn har roliga tips å ideér får ni gärna skriva dem =)

// Elin & Flisan

Faxlin
0

Vad fin hon är. Jag har en häst som heter Flisan, inte för att det egentligen har med tråden att göra, men ändå. hihi

Vore skoj om du kan knäppa lite kort från era träningar och visa upp sedan. Sen ser vi självklart fram emot att få följa er när ni börjar tävla en vacker (eller regning) dag. Flört

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Spader-EliN
0

Haha självklart ska ja fixa det ;) 9 april kommer ju hindren ut men då har inte flisan slutat och inte annas (flugan_anna här) hund slutat löpa den ska börja snart :P men sen komemr massa fina träningsbilder =) *fotonördar*

Faxlin
0

Vad skoj, då har jag dem att se fram emot då.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

KerstinP
0

Kul att det finns fler fotonördar än jag. Jättefina bilder på Flisan. Det är ju svårt att få teckning i allt på svarta hundar, men där har du lyckats bra.

Spader-EliN
0

Åsa: Hehe självklart ;)

Kerstin: Tack =)