4 veckor kvar!
Hej alla där ute!
Nu börjar tiden att gå låååånnngsamt nu när de närmar sig!! Känns helt otroligt så att jag nästan måste nypa mig själv…
Att de skulle komma en dag och ett datum trodde jag typ aldrig! Speciellt inte av min favorit hane?! De är ju som gjort för mig!
Om ''min uppföddare'' visste vad hon har gjort för mig! Jag kommer verkligen sköta om hennes skatt med de bästa jag kan som tack!!
De lustiga är ju att många nu runt i min familj har valpar.. så valpsjukan blir ju mer och mer!! Hehehe.
Men de ör underbart! :D Att äntligen få ta hand om en ras som jag har valt själv!! Och verkligen en ras som passar mig !! :D
Vll bara skriva av mig lite ^^ Tror att de är många här som vet hur de känns att vänta på en valp! :D
Ni får jätte gärna skriva lite om era hundar här ! :)
Grattis, vad roligt!
Sitter själv och väntar på att få hämta min valp :) Han är 6 veckor nu så det är iaf bara två veckor kvar ;)
Vet hur det är! Inte förräns man har ett datum vågar man vara riktigt glad! och det är helt overkligt, kan fortfarande efter ett halvår undra vad det är som låter i hallen och sedan komma på att det är en hund, våran hund! Då är man så lycklig 
Vi har ett erbjudande om foderhund av våran uppfödare….och der HAR snackats om två hundar. Men inte än, Dolly måste mogna lite först.
// Nadja