Julius K9
Är det någon skillnad på dessa två?
Och isåfall, vilken av dem är det "sidoväskorna" passar till? Eller passar de till vilken som helst? Någon som vet ? :)
Tror de är samma :) står ju samma så jag tror det är ingen skillnad.. mer att den med camo har mindre storlekar :)
Skulle jag nog säga
På båda står det i infon: "På sidorna sitter kardborrefästen som gör att du kan använda Powerharness till flera användningsområden, t.ex. för Julius-K9s klövjeväskor."
Så det är samma :)
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Måste säga att jag har dreglat över den där selen länge. Verkar så bra och den kamouflerade var himla snygg! Sen gillar jag också att man kan ha hundens namn på. :)
#2 Oj det missade jag, eller snarare var jag för lat för att läsa igenom ;)
Samma här och nu när jag sett att man kan köpa till kövjeväskor så får jag ju en bra andledning till att köpa den ;D
#4 Haha 
#3 Om man ska ha hundens namn på, hur ska man göra då? =) Finns det någonstanns man kan köpa "loggor" med hundens namn, eller får man ordna själv? =)
Sidoväskor passar till bägge selarna
Jag har en svart sele och den är verkligen skitbra! Det bästa är (förutom att den är skitsnygg) att passformen är perfekt och att det finns ett handtag att ta tag i vid tillfällen då det behövs :)
#3 på zooplus har de billiga Julius-k9 selar =)
http://www.zooplus.se/shop/hund/hundkoppel_hundhalsband/julius_k9/317079
Var hittar man förresten billiga sidoväskor att sätta på?! Jag vill ha STORA :)
Medarbetare på Hundar.ifokus
Jag tycker att webmasterselen från ruff wear verkar sitta betydligt bättre. Där kan man också kombinera med väskor.
#10, jag tycker där är för många knäppningar i den selen faktiskt. Men det är ju olika :)
Två spännen går att leva med, tycker jag;) (som iofs sällan har nånting alls på mina hundar)
#12 jaha, såg mycket mer avancerat ut än två spännen faktiskt. ser ut som tre spännen på några.