Bilder på hundar med saker i munnen
#2 Han säger nog att han vill ha vingar :P
#3 Haha precis!

Glömde skriva rasen Enja är dvärgpudel 
Favvoleksaken i mun, fast han bär bara saker i mun om man kastar och han springer efter, inte annars. :P (dvärgpudel)
Hälsningar Olivia
Titta gärna in på min blogg
#12 Det känner jag igen 

#1 ja nej han ser ju inte ett dugg skulldig ut heller… ;-)
//L
Engla 10 veckor ;) Podengo Portugues Liso Pequeno

Pinnar är alltid gott att tugga. Har en massa bilder när han plockar ut fyllningen ur en boll, när han äter gräs, när han tuggar sönder en plastkruka mm mm mm
Han är Julius, 10 månaders blandis
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo
18
det är bara det att man kan ju inte rejsa som hon kan hahah 
Så fin han är! Jag älskar grand danois, lägg gärna in fler bilder Noa-Nisse :D
Nej faktiskt inte, men nu när du säger det…
Måste de ge sig ut i vatten för apportering eller? jag kan inget alls om det liksom.
Medarbetare på Hundar.ifokus
Är det inte bara att kasta en pinne så kan dom hämta den? :D
Staff som hon är, så är hon såklart pinntokig. Här har hon hittat en pinne i lagom storlek, enligt henne själv.
Hon är väldans förtjust i att ha saker i munnen, helst sådant som hon kan kasta runt med själv.
Det här är också roligt att göra med saker man har i munnen..
Grim är även han tokig i pinnar och liksom Evi är han också en Staffordshire bullterrier.
Rhodesian Ridgebacken Easy busar med Missys leksak.
#51 Naaw vad söt! ♥
#51 Haha! "Matte sa att jag skulle få ett ben att tugga på… men jag tror att jag har missförstått någonting…"
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
#61 Åh vad fin! Hur är dalmatinrar? Vi har en granne som har 2 dalmatiner, hanar, de är jättejobbiga! De kan inte möta en hund för då drar de omkull matte, och de skäller och håller på hela tiden! Fast dom kan nog inte uppfostra hundar.. :o
#63 De har mycket energi, så de behöver gå ett par ganska långa promenader om dagen, och gärna få springa lösa ofta. Julle är ovanligt lugn och nöjer sig med ganska lite aktivering, medan Saga kräver mer. Julle bryr sig knappt om andra hundar, men Saga har lite problem med dem efter att ha blivit skrämd, men vi jobbar på det :) De användes ju bland annat som vakthundar förr, så skälla kan de göra om de har anledning, men de står inte och skäller oavbrutet eller särskilt ofta.
Chihuahuan Minus med sin favoritleksak, den rosa "trådisen"
/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!
Gammal bild på Mixa, 8 veckor gammal. Pitbullmix

73# Han är så fin!
77 Är det två aussies?:)