Hundar iFokus

Hundar

Etikettefterlysningar
Läst 763 ggr
[Zlarviig]
3

Syskon till Mixa

Nu blir jag också sugen på att hitta några syskon till Mixa eftersom så många andra har lyckats med sina hundar. Glad

Hon är en Pitbullmix 2 ½ år född Maj 2010. Mixas mamma heter Lady och är en svart blandras. Mixa ska ha minst 8 syskon. I kullen blev det 5 eller 6 svarta valpar och 2 eller 3 bruna/vetefärgade. "Uppfödaren" heter Ingalill och valparna fanns i södra stockholm. Jag kommer inte ihåg alla namn men några av de hette iallafall Angel, Ferdinand, Bella, Brorsan och Mixa hette Masken.

Mixa var den minsta i kullen och har nog lite mindre huvud än sina syskon men hennes syskon borde ju likna henne någorlunda mycket.

En bild på tre av valparna

Om du har en av Mixa's syskon eller vet någon som har det hör gärna av dig! Skrattande

[Zlarviig]
0

Putt

[Teddies matte]
0

Enklast är det ju om du kontaktar uppfödaren, denne är säkert villig att hjälpa dig!

monstermash
0

#2 - Det är ju dock en blandras, tvivlar på att uppfödaren hållt kontakt med alla valpköpare. Obestämd

[Zlarviig]
0

#3 Hon har försökt, men hon har tappat kontakten med några, jag vet inte hur. Hon har fortfarande kontakt med tre, mig och två till. Glad

Hon har själv en av valparna och honom träffar Mixa hela tiden. Men det fattas ju 5 st och det skulle vara kul att veta hur de har det nu… Glad