Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 992 ggr
[Tess86]
7

Julklappar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi var med vovvarna på Sea hund & katt idag. Det blev en ny sele till Tyri, en påse med tuggben, en påse med bacongodis och så fick hundarna välja en varsin tidig julklapp. Skade valde en dinosaurie och Tyri en Kong Wobba. Tyri älskar speciellt sin leksak. Hon ville inte ens släppa den i affären. Jag ville att hon skulle ta den söta kanin-wobban, men hon ignorerade den totalt, den fula apa(?)-wobban skulle det vara!

[Tess86]
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tyris andra present idag, en hemsydd "overall" som jag slängde ihop ikväll för att det inte ska fastna så mycket snö på hennes ben när hon är ute.

joheck
0

Skades dinosaurie ser ascool ut! Jag är avis kan du hälsa henne^^

[Tess86]
0

Ja, visst har hon bra smak. Frågan är hur länge flygödlan kommer att behålla sin stoppning bara. Men nu skulle de ju få välja en varsin present, och då blev det den :)

joheck
0

#3 Ja verkligen! Syrran har inte lika bra smak däremot, håller med dig om att hon borde valt söta kaninen :S

LinaK
0

#1 Fy sjutton vad söt hon är! Snäll matte och husse som låter vovvarna välja sina julklappar.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[Tess86]
0

#4 Efter hon hade hittat den där fula kongen ville hon inte titta åt någonting annat, det var bara den som gällde. Så hon får hålla till godo med den fula leksaker :P

#5 Visst är hon! Hon är alltid så glad och söt.

De kanske inte hade fått välja saker själva om de hade valt det dyraste i hela affären, men nu valde båda saker som kostade under 200 kr så då var det okej :)

[Forest]
0

Vilka fina grejjer du har köpt :) Jag har själv inte köpt julklapparna helt färdigt än eftersom Enja isf antagligen skulle stå vid skåpet hon vet exakt när jag inhandlat något som är till henne (eller Donna) sist så stal hon ny pipisboll som inte var hennes utan skulle bli grannhundens julklapp men jaja den fick hon behålla.

Så söt hon var i overallen ser ut som hon rymt från finkan :) menar inget illa utan helt tvärtom Kyss

[Tess86]
0

Våra hundar har faktiskt fuskat och redan fått sina saker. Vi kommer troligvis inte besöka någon djuraffär igen innan jul och eftersom de fick välja sakerna själva så fick de dem på en gång.

Tyvärr ska vi ine fira så mycket jul med vovvarna i år. Vi åker bort tidigt på morgonen på juldagen så vi ska lämna hundarna på pensionat redan på julafton. Det kommer kännas jättetråkigt att lämna bort dem men hundarna vet ju som tur är inte vad julafton är.

Smart taktik av Enja att sno andra julklappar också, då får man ju dubbelt så många :P

Ibland tror jag att Tyri har rymt från finkan, sån liten galning som hon är!

Anna89
0

Såg att vissa produkter är billigare på Stavlyckan.se än vad det är på Sea hund & Katt.. Bara ett litet tips ;) Brukar handla mina produkter där och de är de som har lägst pris som jag har hittat ifall till mina hundar :)

[Tess86]
0

Tack för tipset! Jag kollade in sidan och det var ju rätt bra priset men det var ganska litet sortiment. Jag behöver t.ex. ett täcke och en vattentät overall till Tyri men de kläder jag kollade på fanns bara i för små storlekar.

Anna89
0

Tyckte också det nämligen och sände ett mail till de för någon vecka sen! Fick ett trevligt svar att de håller på att ta in massor med varor :) Och om de är något du är ute efter så beställer de hem efter dina önskemål!

Värt att sända iväg ett mail och fråga! :)