Tik är född!!!!
Hej alla där ute!
Var tvugen att ta bort mitt konto pga att jag började bli lite för känslomässig och kunde inte tänka riktigt..
Så jag var tvugen att ta en hel pause! Jag var mycket hypad och stressad så behövde ta bort mig själv från hundar under den tiden jag väntade som mest.
Plus att jag bytte mail adress också.
Jag är inte sur på någon här elle så XD Vill bara konstatera det!! Alla här är jätte underbara ! Och jag tackar er alla !
Men nu till saken!!!
En svart tik föddes idag vid 20 tiden!!! Som det ser ut så är hon väldigt lik sin pappa i samma stadie. Hon väger bra och inte för liten.
Men tiden kan bara berätta om det verkligen blir nått, men jag hoppas mycket! Ska få prata mer med min uppföddare imon så ska hon berätta lite mer om henne! Hoppas jag får se henne snart!
2 hanar och 1 tik.
Vi hoppas iaf!
Åh vad taskig jag känner mig nu… men vem är du? 
Grattis i alla fall! 
Surina ! :) Skrev inte nu såg jag XD
Jaha, ja nu förstår jag! Borde ju ha fattat det på ditt användarnamn 
Välkommen tillbaka! Är jätteglad att du är här igen! Tycker också att alla här är underbara men ibland kan jag tycka det är lite väl hårda toner, som vanligt :P
Men grattis till till tiken som föddes! Hoppas att hon blir din :D
Åh vad kul och höra! Hoppas nu att det är den rätta som fötts som får bli din! Nu har du ju ändå fått vänta i en halv evighet tycker jag!! :)
Och säger som Joheck, visa bilder när du fått :D
Mvh Jenna
Vad kul o höra så om allt går som ni o ufd tänkt så blir ni fodervärd om 8 v
och varmt välkommen tillbaka från lilla avhoppet 
Tack alla ! :)
Jag kanske kommer få någon liten bild idag! Bara för att konstatera för mig själv att det faktiskt finns xD
För mig blir de dock 10 veckors väntan, men det kommer det isf vara värt! :)
Välkommen tillbaka :)
Kul att det fötts en tik :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jösses, vad kul att det kom en tik till slut. Då ska jag bara fprtsätta att hålla tummarna så den får flytta hem till dej också
(Ibland bara måste man hämta andan lite
)
Välkommen tillbaka och lycka till med lilltjejen nu!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Välkommen tbx, undrade lite vart du tog vägen ;) vad kul att det äntligen kom en tik, grattis! hoppas verkligen hon blir din!
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Fått uppdateringar!
Valparna mår bra och växer precis som det ska ! :) Gud så skönt! Var så rädd under de första dygnen XD
Grattis! Håller tummarna för dig :)
Skönt!
Välkommen tillbaka. Har undrat var du tog vägen :) Är det äntligen äntligen dags nu :) KUL!
Yeah! Mer goda nyheter!! De ser fortfarande ut att bli jätte fina!! Så chansen är stor att tiken kommer få växa upp hos mig! :)
Ska få dem typ nästa helg lite senare än det :)
Hehehe
Hon har försökt att ta bilder men de har inte blivit något vidare bra! Så jag ska få komma och ta med min bättre kamera istället.
Ja hon är så svart som natten!
Helsvart <3
Visst de kan jag göra ! :)
Mammans ansikte !
http://h24-original.s3.amazonaws.com/35394/8937237-bD2kA.jpg Så glad! :) http://h24-resize.s3.amazonaws.com/35394/3628793-jwK7m.jpg Hela hon! Men detta är när hon var yngre så hon är mer fluffig nu! :)
Pappan( dock bara en valp bild på honom) Han är en import :) Helt underbar kille! Massa pom energi! :D
Ja de är 20 cm +/- 2 cm i manhöjd ungifär och vikt ligger runt 2-3 kg men de varierar, man säger i rasstandalen att de ska ha en vikt som passar in med deras storlek typ :)
Ja precis XD de är inte stora men ser större ut med allt fluff.
Såklart de blir en bild bomb ;) Man måste ju använda sin kamera XD
Åh vad härligt hoppas att du kommer få en liten vovve nu då. Föräldrarna var dessutom jättefina. Men jag är väldigt svag för svart.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
De är så ståtligt att se en riktigt fin svart hund! :) Som min gamla vän Nappe <3 Han var helt svart inge bruna anlag :)
Kan berätta att jag ska åka dit den 25-26! Jag dör av längtan! :D Jag kommer nog inte vilja åka där ifrån…(fast de vill jag aldrig)! De är så underbara! :)
otroligt söta föräldrar var det iaf o det kommer vara en söt liten pälsboll 
Håller tummarna för dig nu när det äntligen fötts en tik!
MVH
Sofie
Ni får ha två st XD En svart tag lärt väldigt läckert! Har aldrig sätt en faktiskt i verkligheten!
Dagarna går lååååånnnngsamt!! Vill att det ska bli måndag!! :D
#32 Haha tyvärr går han inte med på det. Menar svart med tan teckning. Finns helsvarta med men finns nog tyvärr inga i sverige.
Glöm inte att ta bilder på måndag.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
Helt underbar dag!! Jag ville inte åka där ifrån!!! Uppföddaren sa att hon skulle ha kvar den här tiken i kenneln så om jag vill ha henne på foder så är de spikat! Och såklart sa jag ja ;)
#34 Grattis, vad kul! :D
#34 grattis!!! du som väntat så länge, det förtjänar du verkligen :)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Tackar !! :D Ja de är helt underbart!!
Ja nu var det min tur! Fick hålla i henne <3 hon var så liten och svar och söt!
Grattis! Kul att du äntligen får din valp :)
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Grattis äntligen till valpen!! 
Mvh Jenna
Grattis till din efterlängtade valp! Har du inga bilder att visa oss? 
Grattis! På tiden va? :)
Man kan se iaf 1 bild just nu på hennes bild tråd :)
http://hundar.ifokus.se/discussions/50b3c52388f4722a69055ce9-delilahs-bildtrad?discussions-2
Ska hälsa på uppföddaren på tisdag i veckan :) Då är tjejen 5 veckor gammal!
Sen blir de jul och nyår så då tar de ett tag.
Men hälsar på henne igen när hon är 9 veckor :) Sen sista gången 10 veckor! Helt underbart just nu ! :D
Blir hon inte en utställnings Champion så finns ju alltid agility och lydnad att hålla på med :) Hon komemr ju alltid vara perfekt för mig :)
#43 När ska hon flytta till dig?
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
När hon är 10 veckor :)
De blir ingen tripp idag till uppföddaren. De blev förhinder vi åker nog runt nästa vecka istället. Så kan de gå :P Men lite små besviken blev man XD Ville ju se henne nu vid 5 veckor ! :D
.