Hundar iFokus

Hundar

Etikett: agility
Läst 560 ggr
IdaStranne
0

Finns det utställningar i Västra Göteland?

Klart det finns men exakt var och när? Jag och min kompis är nämligen väldigt fotograferingssugna.
Funkar med alla olika tävlingar -speciellt- agility och lite utställningar =)
Tacksam för svar

MVH en djur o kramgalen Ida Galen
lifewithapaw.blogg.se - Bloggar om djur, natur, fotografering och mitt iv

Medarbetare på Bortskänkes och Chihuahua

Tarotstollan
0

Ett tips är att titta på Svenska Kennelklubben och Brukshundens hemsidor, där brukar det stå när de har något på gång. Även Agility klubbar osv har säkert sina hemsidor.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[cindrus_89]
0

Rallylydnads tävling nu på lördag på Göteborgs hundarenan tagenevägen. Kika in på sbk och skk.. I början av januari är det ju mydog:-D

Frida B
0

#2 var ligger hundarenan? :o (förlåt TS om jag snor tråden lite, men är ju trots allt den fotosugna vännen som nämns i #0 Oskyldig)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

[cindrus_89]
0

#3 göteborgs hundarena ligger på olika ställen, finns två i göteborg en i biskopsgården och en på tagenevägen(bäckebol) tävlingen nu på lördag är på tagenevägen.
Googla på deras hemsida göteborgs hundarena… Är ju inomhus med så blir ju varmt å gott å gå runt å fota då=)

Tetitu
0

Är du bara intresserad av utställningar är desa rätt bra att kolla på.. http://www.hundtwitter.se/inofficiella-hundutstallningar

Det ska även finnas en "hundtwitter.se"-sida med officiella utställningar med, min dator krånglar nu men testa att googla det så kommer den komma upp.

russin
0

My Dog i Januari håller på i flera dagar. Googla

IdaStranne
0

Tack alla =)
MyDog är ju ett bra tips! Det roliga med det är att jag och min kompis (Melvinmimmilufsen) ska jobba där under alla dagarna =)
Tack för de andra tipsen. Vi ska kolla runt lite

MVH en djur o kramgalen Ida Galen
lifewithapaw.blogg.se - Bloggar om djur, natur, fotografering och mitt iv

Medarbetare på Bortskänkes och Chihuahua