Hundar iFokus

Hundar

Etikett: utfodring-och-foder
Läst 1733 ggr
Blue_Ice
0

Nån med erfarenhet av Arion?

Hej! Ny på denna sajt:-) Har en labbe tik på 3,5år som jag ger iams adult har gett det i ca 9mån men jag är inte nöjd med hennes päls och hon tappar rätt mkt hår. Så jag funderar på att byta till Arion lax å ris. En vän rek detta då hennes hund oxå hade dålig päls men vart bättre med detta foder. Hem vill gärna höra fler åsikter om detta foder:-)

Nathalie-G
0

Jag har en kräsen golden-pojk som äter arion, Lamm och ris just nu.. Han ÄLSKAR fodret, är bra i magen (första fodret som funkar riktigt bra!), jättefin päls och har bra hull. Han är pigg och glad, och matte är glad att Arion inte är så jättedyrt, för en stor säck som håller ca 1 månad betalar jag strax över 500 kr!

Vi har testat mängder av foder, men inget var gott nog åt honom, fanns så mycket annat intressant! Sen var han ju även lös i magen nästan jämt, vi har köpt många säckar som har fått slängas eller ges bort kan jag säga! Det viktigaste för oss är att han håller sig i hull nu, han rasade i vikt förut! Rekommenderar verkligen att prova, Kiros systerson har nu börjat äta lightvarianten och dom är så glada att vi tipsade dom för han funkar också super på Arion!

vallhund
0

Iams/Hills/RC är bland de sämsta fodren som finns, så att byta är en bra idé. På http://animail.se/hund/produkter/hundfoder kan du jämföra olika foder o se vad de innehåller.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.