Hundar iFokus

Hundar

Etikett: hundtillbehör-hundprylar
Läst 1025 ggr
thildatessie
0

Var beställer jag VOH och RAC?

var beställer ni er VOH och var beställer jag enklast en RAC bilsele?

Praefatio
0

Jag tror inte att man kan beställa Vom og hundemat. Är nästan helt säker på att den endast finns i butik.

thildatessie
0

#1 okej, hade för mig det :s

Vattnadal
0

Det är ett fryst foder, som är ganska tungt. Visst går det att skicka, men det kan tina och bli dåligt inann du får hem det. Sen är frakten rätt dyr. Gå in på deras hemsida och hitta närmaste återförsäljare istället.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Mia
0

Jag beställer via nätet, det är hemkörning inom Skåne så de kör hem det samma dag till en, alltså hinner det inte tina och bli dåligt. Glad Dock har dem höjt priserna på deras VOH rätt mycket, vilket är lite surt för mig för jag kan inte handla i butik eftersom ingen djuraffär i min stad har VOH.

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

oskartoller
0

#4 Alla har höjt priset på voh eftersom det är svårt att få tag i vom just nu.

thildatessie
0

Tack för svaren! Detta krånglade till det då det är mamma som ska köpa och hon har ingen djuraffär i närheten.. :s för övrigt så hittade jag en rac-sele i djuraffären idag som ja bog köper då den var billig i jämförelse med den på internet trots att jag helst undviker att handla i djurbutiker.. Denna kostade 300 något ( tror de va 310 eller 325) och den på internet kostade 295 utan frakt. I butiken kan vi prova direkt :)

Carla's
0

Zooplus.se säljer vom :)

Praefatio
0

#7 Vom og hundemat är ett fodermärke :)