Ätit Folie
Jag misstänker att min hund har ätit folie. Hon verkar dock precis som vanligt men trots det så ringde jag till en veterinär som bad mig att avvakta och se eftersom det förmodligen handlade om en väldigt liten mängd.
Jag vet inte hur jag ska göra, på ett vis ville jag att veterinären skulle säga åt mig att åka in till en veterinär så jag slapp vara orolig i "onödan"
Men eftersom hon verkade så avslpapnad så överreagerar jag kanske…
Hur hade ni gjort?
Medarbetare på Hundar.ifokus
Det är bara avakta o se imorgon är du jätte orolig så ställ kl i natt o sen är det bara kolla till tösen. Jag förstår att du är det, våran ena hund åt falukorvskinn som hon fynda ute med den lilla metallsnodden jag var mycket orolig men den kom ut den nartuliga vägen. Hoppas att även foliet kommer ut nartuliga vägen o allt är som vanligt.
Det går nog bra ska du se :) De är ju bara att ha lite koll och som #2 sa är du extra orolig så kan du ha alarm i natt.
Våran Nappe han lyckades äta en matta……….. alltså ingen stor men typ i storlek med en välkomsmatta…. Vetrinären bara skratta… men han kollade lite och de var ingen fara xD Den kom ut den andra vägen tillslut .. men i bitar..