Hundar iFokus

Hundar

Etikettefterlysningar
Läst 1204 ggr
[hannahwolgast]
0

hjälp!

hej, jag är ny på sidan. och blev medlem här igår pågrund av att jag sökte på amstaff/engstaff på blocket så kom en bild som verkligen var en kopis av min 1åriga hane. och det var det!!! det var ''Elvis'' förrförra ägare, och jag skulle verkligen vilja få tag på han/hon för att kanske ses om hon/han är intresserad av att träffa sin gamla hund. Det enda jag vet är att dom förra ägarna hämtade Elvis som då hette Diablo i GÄVLE.. men dom kom inte ihåg nått annat än att hon/han bodde i centrum, är det någon som vet vem denna fd ägaren är!? och istället för det ska bli missförstånd av dom som tror jag är psykiskt dum så kan jag skriva redan nu att jag är inte dum i huvudet för jag vill få tag på någon, utan jag tycker det är jätte kul att leta runt och se vad man hittar, och även kul om dom förra skulle vilja träffa elvis. här hittade jag elvis, och jag har även kommenterat på denna diskussion. http://bullhundar.ifokus.se/discussions/4f22da3188f47236e9001420-min-lilla-diablo MVH hannah

[RMSLiners]
1

Testat skicka PM till de om de nu finns här på forumet?

Och varför i hela friden skulle man tycka du är psykiskt dum? lite onödigt att ens skriva det då bara det låter som att du tror att medlemmarna är av det jävligaste slaget.Obestämd

SaraC
0

Såg i länken att personen tyvärr avslutat sitt medlemskap här på iFokus.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Maja2
1

Ts, det är ju mer vanligt att den tidigare ägaren vill ha kontakt med den nya,  och om den gamla ägaren vill ha kontakt, så söker den väl upp dig?

[hannahwolgast]
0

jojo, men först nu när jag såg bilderna på elvis så fick jag reda på att han hade 3 hem innan han kom till mig. och jag var lite nyfiken på hans mor och far osv.. varför jag skrev som jag gjorde var inte för att klanka ner på andra utan för att jag skrev detta i ett annat forum på en annan sida, där jag fick ganska många onödiga kommentarer. men tack så mycket iallafall! :)

[hannahwolgast]
0

avstå från detta inlägg istället, inte meningen att klandra någon annan,men fått onödiga kommentarer. och fattar mig inte på sidan om det nu går att ta bort inlägget eller så.

Frida B
0

fast det var väl inga onödiga komentarer här? :)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Maja2
0

#4 ahaa, så vad du EGENTLIGEN söker är din hunds föräldrar? Trist att du fått negativa kommentarer, men ge inte upp för det.

[hannahwolgast]
0

#6 nej men jag menade att om någon skulle missuppfattade mig. hehe :) #7 precis! :)