Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 639 ggr
Praefatio
25

Beröm!

Måste bara passa på att berömma alla som sitter på det här forumet.

Ni/vi är ett fantastiskt bra gäng! Jag blir lika glad varje gång jag sitter här, för att det är så himla trevlig och schysst stämning. Jag är en riktig forumråtta och har suttit på många forum i många ämnen de senaste tio åren, men inget hittills har slagit det här när det kommer till mjuk stämning.

Det är oerhört sällan det är hårda toner och tjafs. Blir det hårda toner så är det nästan uteslutande för att det behövs, för att någon håller på att begå ett rejält misstag. Även då är det i princip alltid konstruktiv kritik i inläggen, inte bara "Du är korkad, gå och lägg dig under en sten." Undantag finns såklart tyvärr, men brukar i sin tur bli korrigerade. Jag upplever ingen mobbingkänsla här, något som är vanligt på andra forum. Det finns en stämning av att alla ska vara välkomna och att ingen ska bli illa bemött. Gör du ett misstag i en tråd, så är du förlåten i nästa.

Dessutom är det roligt att det finns så många kunniga människor här! Som är villiga att tåmodigt dela med sig av sina erfarenheter, men som för den sakens skull inte trycker ner de med mindre erfarenhet. Ingen trist och dammig elitism, vilket är extremt vanligt på andra forum: "Du, jag har minsann hållit på med det här i tjugo år så du har ingenting att komma med." Ingen knäpper någon på näsan för att man missuppfattat någonting. Istället värnar man om att alla ska utvecklas och lära sig mer om vårt gemensamma intresse - hundarna!

Man uppmuntrar. Man grattar. Man peppar och hjälper. Man lär ut och lär sig. Man delar med sig och gläds för varandras framgångar, stöttar i varandras motgångar. Hundar i Fokus är faktiskt ett riktigt typexempel på hur ett bra forum ska vara.

Tack för det, alla forumvänner! Skrattande Och tack alla Medarbetare som upprätthåller forumet.

SaraC
5

Det känns jättekul att läsa vad du tycker om sajten för det är just det vi strävar efter!

Håller med dig om att medlemmarna är underbara Kyss

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

LinaK
3

Vilket bra inlägg!

Håller med dig, tycker det oftast är jätte bra stämning här. Den ska vi verkligen försöka behålla här inne Skrattande

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se