Hundar iFokus

Hundar

Etikettbeteende
Läst 630 ggr
Tixy
0

Desperat eller bara knasig?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

… Min hund föredrar att dricka ur ett stuprör framför små bäckar. Hum.. Fundersam

lena1
0

hahaha det låter bra tixy, kanske är godare så :-))), Snodden dricker gärna ur flaska med pip, ser ut som han dricker ur en nappflaska ungefär hihi…

Tixy
0

Hahaha :D Om man står och ska hälla upp vatten åt henne i köket, så kommer hon och slänger upp framtassarna på diskbänken och kollar på en, så då får man minsann flytta på sig, för då ska hon dricka. :P

Malin-A
0

d e ju oftast kallt o gott d som kommer ur stuprännor =) haha

Tixy
0

Men vadå, är det inte gott med lerblandat vatten? Förvånad

Malin-A
0

haha nee inte för min smak =D

Tixy
0

Hahaha, det hoppas jag verkligen :P

Malin-A
0

gillar Idelma lervatten eller? =D

Tixy
0

Om det inte finns några stuprör eller om jag inte har med mig en flaska med vatten, så får det duga. ^^

Lotta
0

Usch det skulle aldrig Skorpan göra….hon brukar få vatten ur en hund-tygskål som jag brukar ta med om vi är ute länge =)) Hon är alldeles för fisförnäm för att dricka på nått annat sett =D

Tixy
0

Hahahahahaha!
Förra hunden skulle överleva och antagligen bli FET om han sprang runt utan hem här, folk kastar mat överallt. Idelma är däremot inte alls lika matsugen, eller ja, hon älskar mat, men lyssnar (oftast) på ett nej, även om det är mat i närheten. :)

Lotta
0

Man kanske skulle flytta hem till dig då…vi behöver ju aldrig packa picknick- korgen för det finns ju tydligen mat överallt ;)

Tixy
0

Jotack. Folk typ "åh, vi har picknick på gräsmattan!".. visst, det bryr jag mig inte om, men sedan finns det en massa papperskorgar över allt, men dom "tänker på fåglarna" och kastar det i buskarna, och helst då inte i dom större buskarna där folk inte går i närheten, utan precis i utkanten av små buskar så småbarn, katter och hundar äter det. ;o blir smått störd på det.

Lotta
0

Fyyy så snuskigt :/

Tixy
0

Jotack, jag vet. Fast det är lite bättre nu än för något år sedan, då la dom det inte ens i buskarna.

Lotta
0

Blä och urk…vilka snuskpottor ;/

Tixy
0

Ja, kom och skäll ut dom! :P

Malin-A
0

voff voff =D hahaha

Tixy
0

Hahahaha :D men Malin då, du är väl ingen hund?

Lotta
0

Jag kan morra och visa tänderna då kanske dom skärper sig *fniss* Eller så får du helt resolut flytta till gävle..här är det ordning och reda =)